Örneğin;
"18 yaşına gelip ehliyet almak istiyordum ama baktığım zaman ehliyet alalı 6,5 sene olmuş" gibi..

Örneğin;
"18 yaşına gelip ehliyet almak istiyordum ama baktığım zaman ehliyet alalı 6,5 sene olmuş" gibi..

Benim için de zaman aslında çok hızlı geçiyor bunu nedeni bana göre ayni hayatın aslında bir yerden sonra rutin olması yani monoton olduğu için de insan sürekli aynı şeyleri yapıyor. işe gidiyor ya da aynı hobileri yapıyor ya da anı yerde yaşıyor bir süre sonra da insan farklı bir şey yapmadığı için zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor bence çünkü 1 ay öncesi ile bugünü arasında fark olmuyor 1 ay sonra bir bakıyor ki aslında 1 ay geçmiş ama daha 1 hafta önce gibi hatırlıyor. birde mesela yıllar geçtikçe insan bence biraz sıkılıyor sıkıldığı zaman da eski günlere göre zaman daha hızlı geçtiğini fark edebiliyor. bende mesela 15 yaşlarımı hatırlıyorum da o zamanlarda oldukça yavaş geçerdi hatta bir gün bitmek bile bilmezdi. şu an ise 1 hafta bile su gibi akıyor. yaş ile ilgisi olabilir ya da yaşanmışlık
Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor 18'ime 1-2 sene kaldı diyordum üzerinden kaç yıl geçti şu an 26 yaşındayım Aslında 18'inden önceki yıllar daha kolaymış sorumluluk o kadar fazla değildi sorumluluğu seviyorum ancak hayatın bu kadar zor olduğunu bilmiyordum
Cevap
15Cevap
Askere gitmeme 5 sene var diyordum. Geleli 8 sene oldu 😂
İşe başladığımda ne zaman bir yerlere geleceğim, ne zaman tamamen öğreneceğim dedim. 5 yıldır eğitim veriyorum.
Lise yıllarımı sanki dün gibi hatırlarken Lise 1’in üzerinden 12 sene geçmiş olmasının şoku. Dksjks
Oğlum 11 yaşına geldi. Daha dün gibi aklımda ona hamile olduğumu öğrendiğim gün 😔
Teşekkür ederim 😊
Bende 18 olsam diye dua ederdim hep ama 18 den sonra su gibi geçti o 4 sene..
Bende öyleydim oldum ama hayatımn en kötü yaşı oldu
Sanki daha dün gibi sevgilimle evlenmek istiyordum ama bakıyorum da sevgilimden ayrılalı 3 yıl olmuş 😂şu koyduğun görsel beni çok rahatsız etti. Hele ki anksiyete tedavisi gören ben için korkunç
ne ara askere gideli 2 sene olmuş onu düşünüyorum dsjfd
109. Topçu Alayı Erzurum sadafs Dağıtım yoktu, Acemi de usta da aynı yerde :D
sen nerde yaptın :D
Normalde Usta birliğiymiş, eski sürgün bölgesi :D Covid 19 kapsamında acemi almaya başlamışlar geleni de göndermiyorlardı :D
işime geldi aslında uğraşmadım başka yere gitmekle ama
Orası çok sıkıntılıydı ya gitsem daha iyi olurdu belki 😂
😂 10 yatış mı
bizde hastaneye çıkan gelenleri 7 gün tutuyorlardı karantinada ne olur ne olmaz diye :D sonra baktılar art niyetli kullanıyorlar. Çıkana 7 Gün hizmetten men cezası vermeye başladılar sjdd kimse çıkmadı daha da :D
😂😂 yapmazlar mı sdkds yeter ki istesinler :D
20 yaşıma geleyim de askere gideyim diyordum, şimdi neredeyse 9 sene olmuş askerliği bitireli :/
Saati daha ileri zannederken daha o saat olmadığını farkedince içimden taşan sevincin yeri başka oluyor. Cidden sayaç gibi sayıyorum dakikaları.
Dün markete gitmiştim ne tesadüf ki yıllar sonra anaokulu arkadaşımı gördüm yanında eşi vardı ve hamileydi bu şoku hala atlatamadım etkisi hala üzerimde ne ara bunlar oldu anlayamıyorum.
Liseden mezun olalı 16 sene, üniversite biteli 12 sene, askerden geleli 8 sene oldu. Zaman nasıl geçti derseniz? Aktı gitti… Farkettim ama daha yeni galiba.
Bende 18 olup oy kullanmak istiyordum ve baktığımda bir ay sonra 24 üm seçimlerde oy da kullandım. Hiçbir büyüsü de yokmuş
Daha 2 yıl önce sınava hazırlanıyordum şimdi çalışıyorum (hala sınava hazırlanıyorum KLJEWLDHKWENLEW)
Ben dün gibi hala 17 yaşımdayım ve ne zaman 41 oldum. Bedenim hala 20 lik sanki bu da çok ayrı bir enteresan.
Komşumun kizini ben büyüttüm. 40'ı ne zaman çıkar derken şimdi 10 yaşına geldi cidden çok hızlı bu hayat
Bir zamanlar hayatımın en güzel günlerini yaşamak isterken aslında bulunduğum yaş aralığının bunu karşılıyor oluşu güzel geliyor.
Büyüyüp markete tek başıma gidebilme hayalleri kurardım şimdi napsam da kardeşimi markete gönderebilsem hayalleri kuruyorum
20 yaşıma gelince mutlu bir hayatım olur sanıyordum hala bisey yapamadım
Göreve daha dün başlamıştım. Temmuz'un sonunda 14. Yıla gireceğim.
Hangi birini örnek veriyim ki bazen geçmezken bazen su gibi geçiyor
Dayım vefat edeli 10 yıldan fazla olmuş. Dün gibi sanki.
Lisede 4 sene benim için uzun bir süreç olacak diyordum, Corona yüzünden kısa bir süre oldu.
Önceden büyük gelen yaşlar şu an bana normal geliyor
Bir zamanlar gün sayıyordum kavuşmak için şimdi bakıyorum 18 yıldır birlikteyiz.
10 sene önce üniversiteden mezun olmuştum ne ara başladım ne ara bitti anlamadım
23 yaşında yaşamak istediğim hayatla yaşadığım hayat arasında uçurum farkının olması
Lisedeki arkadaşlarla ne zaman otursak dönüyor bu muhabbet
Daha dün evcilik oynuyodum bebeklerle şimdi oynadığım evciliklerin başrolündeyim.
ehliyet alalı 8 yıl olmuş oha :D zaman gerçekten çok çabuk geçiyo...
Okul ha bitti ha bitecek derken üstelik 1 sene de uzatmıştım 8 sene geçmiş üzeriden
18. Yaşım benim için çok özeldi.. hep çok güzel kutlayacağım diyordum. O müthiş doğum günümden 4 sene geçmiş, çokta hızlı.. : )
Kendimi küçük hissediyordum ama çoktan 27 yaşıma gelmişim 30 a az kaldı. Artık yetişkinim. Yaşlanmaya başladım 😢
Boş boş dursam bile zaman su gibi geçiyor daha geçen 18 yaşında liseden yeni mezun olmuşum ne ara 21 ime girdim diyorum kendi kendime
15 yaşımdayken ohoooo ben ünv bitirip askere gidene kadar askerlik kalkar diyordum!!!
Hala kalkmadı yahu :(
Geçen sene Emekli olmama 23 yıl vardı bu sene 22 yıl var
Zaman hızlı geçiyorda hayallerimiz gerçekleşmiyor bir türlü
Minareden asagi at beni
İn asagi tut beni
🤪🤪🤪
En son üniversite sınavına girerken gün sayıyordum şimdi bitmiş okul
Sevdiğimiz insanların yanında olunca zaman
çok çabuk geçiyor
Hala 15 yaşında gibi hissediyorum
Lise 4 sene sürecek diyordum bitireli 2 sene oldu
Daha dün askerlik muayenesi kağıdı gelmişti 😔
Vücud değişimi yaşlı hissetme vs
İiiiiik hiç deme 34 oldum hâlâ inanmıyorum.😬
Kucuk bebektik buyuduk
40 yaşıma nasıl geldim, bilmiyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?