Birinin beni seveceğine karşı inancım yok ama kararsızım gibi sanki?

Kimsenin beni gerçekten koşulsuz seveceğine dair gram umudum yok hani daha önce de ne arkadaşlarım ne farklı biri tarafından koşulsuz sevildim sadece yanımdalar işi düşünce yazar ya da yanımda olur sadece vakit geçirsinler diye sanki kendi hayatımda hayaletten farkım yok gibi hissediyorum ve bu artık gerçekten beni yoruyor birine biraz güvensem çok geçmeden sanki birşeyler yapıyor. Ne kendimi sevebildim ne de başkasını inancımı da kaybettim. Sadece hayalet gibi yaşamaktan yoruldum sanki ve bağırıyorum sesimi duyan yok uçurumun kenarındayım ama kimsenin umurunda değil gibi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ama hiçbirşeyi sevemiyorum kendimi de dahil. Nasıl biriyim onu da bilmiyorum ve birinin bildiğini de sanmıyorum neyi sevip sevmediğini neye üzülüp üzülmeyeceğimi kaybolmuş ruhum sanki ama bedenim ısrarla yaşamaya devam ediyor ne yapmam gerektiğine dair fikri olan var mı

Birinin beni seveceğine karşı inancım yok ama kararsızım gibi sanki?
Cevapla