Zorunlulukların haricinde, bir sonuç ya da çıkar beklemeksizin kendin için en son ne zaman bir şey yaptın?

Zorunlulukların haricinde, bir sonuç ya da çıkar beklemeksizin kendin için en son ne zaman bir şey yaptın?

Evet sürekli kendim için yapıyorum zaten. yani kendi hayatımı yaşıyorum insanların beklentisine ya da isteklerine göre değil ben ne istiyorum önce buna bakıyorum çünkü bu benim için daha önemli ve değerli bir şey. sonuç olarak da zaten bilmiyorum sonu ne olur ama yine de deniyorum ister başarılı ister başarısız olayım benim için çok da fark etmiyor çünkü denemek önemli olan
Kendim için yapıyorsam ne gibi bir sonuç bekleyebilirim ki? Mesela başkasına yapsam iyilik beklerim belki ama kendimden ne bekleyebilirim 😀 Sonuçta kendim için yaptığım şeyler var
Ahhaha vizyonsuz seni 😂
Teşekkür ederim. Vizyonlu bir hareket yapıp beni EİG seçmişsin 😂
Evet sürekli kendim için yapıyorum zaten ne yapıyorsam :D Keyifli akşamlar..
Teşekkürler canım 😄🖤😉
Cevap
7Cevap
Sonucu olmayan birşeyler için adım atmayı seviyorum ve zaten genelde kendim için birşeyler yapmaktan hep geri duran biriyim
Risk aldım ama bu risk benim için araştırmalı sonuç içeren riskti ve tuttu. Sonucu beklemedim sadece zamana yayarak bekledim.
En son arkadaş dediğim kişiye en zor zamanında borç verdim
Sonra o paranın üstüne soğuk su içtim o
Soru ince düşünülerek yazılmış
Hala düşünüyorum?
Kendimi severek güne başlıyorum hayatım benim hayatım yaptığım her şey kendim için
Kurdeşen için krem sürmüşümdür su içmişimdir yaralarıma merhem sürmüşümdür
Hmmmm. Her gün yapıyorum. Cilt bakımı vesayre
Kendim için bir şey yapıyor isem sonuç beklerim ya
Hatirlamiyorum
İllaki bi sonuç bekler herkes
Her seyi akışa bıraktm
Bunu kendm icin yaptm
Evet yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?