Irgalamaz beni vazgeçmem hayatta 🎶🎶🎤


Hiç birinden vazgeçemem, beni ben yapan şeyler onlar. İnadım, öfkem, fevri kararlarım, kıskançlığım, sıcak kanlılığım, merhametim, affedici olmam vs. Birinden vazgeçersem, ben kendimi ciddi ciddi eksik hissederim.
Ben tüm özelliklerimi tüm huylarımı seviyorum. sevmediğim bir tane bile özelliğim yok ama şan düşündüm de inatçılık özelliğim biraz fazla gibi. bir de geceleri çok duygusal oluyorum yani bazen mesela fazla iyi davranıyorum insanlara insanlara da bu özelliğimden faydalanıp yanlış yapıyor hiç çekinmeden ya da yalan söylüyor veya değer vermiyor bu iki özelliğimi az da olsa azaltmak isterdim ben
Büyük çoğunluğumuz aslında huylarımızı biliriz, kötü olanları terk etmemiz gerektiğini de..
Lakin, ister istemez aklıma şu geliyor;
Can çıkar, huy çıkmaz.
Maalesef bu böyle.
Bu öyle hak hukuk meselesi değildi ama neyse 😅
Cevap
12Cevap
Kötü bir huyum yok.. alkolüm yok sigara dahi içmiyorum ben böyle iyiyim
Benim de alkolüm yok makyajım yok erkeklerle işim yok ben senden de iyiyim o zaman 🙄
🤦🏻♂️ aranan kan 🩸 bulundu … uzun uzun alışveriş te yapmıyorum de milletin içinde düşüp bayılayım
Valla yapmıyorum.
On dk sürer alışverişim, alıp çıkarım.
ben normal kadınlar gibi değilim 😂
😳😳🤣 Seni müzeye katmak lazım , soyunuz tükendi çünkü
Ani tepkiler verip kafaya fazla takıyorum. Bu huyumu hiç sevmiyorum
Biraz kusurları görmezden gelmeyi öğrenmem gerekiyor.😂
İnsanlara çabuk alışma inanma güvenme huyumdan kurtulmam lazım.🙏🍀🦋☕
Acilen herşeye üzülme ve inanma durumundan vazgeçmem lazım))
Suratsız halimden 😏
Huyum kurusun rol yapamıyorum 😂
Benim hangi huyumu çıkartırsın 😬
İnsanlara olan güvenin yok.
Sorduğun sorulara aldığın cevaplar seni tatmin etmiyor soruyu bu sefer başka şekillerde soruyorsun güya karşındakine çaktırmadan 😂
Sana güveniyorum bi tek 😀
Biliyorum 🌸
Ama bu hale gelene kadar çok debelendin 😂
Boşa debelenme beni bi sallayan olmadı şöyle adam gibi 😀
Herşeyde vardır bir hayır.
Demek ki doğru kişi ile karşılaşmadın daha.
Doğru olanlarıda karalıyom ben görüntü kirliliği görmek istemiyorum 😂
Herseyde vardır bi hayır vardır aceleye gerek yok?
Kesinlikle ✌️
Her şeyin dibine kadar gitmem.
Sıkılma huyumdan ama hâlâ sıkılıyorum
İnsanlara güvenmek...
Vicdan ve merhametimi biraz azaltmam lazim
Kimseye güvenemiyorum bundan vazgeçmem lazım
Cok sey
Merhametimden
Çok çay içiyorum ya
Kumar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?