Her insan farklı diyenler cevap vermeden gidebilirler. Yormayın kendinizi.
Not: Ben geniş düşünme konusunda yetersiz buluyorum.
Her insan farklı diyenler cevap vermeden gidebilirler. Yormayın kendinizi.
Not: Ben geniş düşünme konusunda yetersiz buluyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Eş veya sevgili seçme konusunda.
Kadınlarda genel olarak gördüğüm bir empati yoksunluğu mevcut. Bu yüzden anlayış gösterme konusunda çok da kafaları basmıyor.
Bir de iş bitiricilik diyebilirim.
Empati olarak ben sizi çok yetersiz buluyorum. Biz olayın derinine inip hatta neden öyle yaptı diye psikolojik olarak bile bi değerlendirme yapıyoruz siz çok kafa yormuyorsunuz
Kadın, birisinden herhangi bir çıkarı olmadığı sürece kolay kolay empati sergilemez, aksine umrunda bile olmaz. Erkek bu noktada biraz daha duygusal davranıp karşılıksız olarak dinleme, anlama ve sahiplenme davranışı sergileyebilir içinde bulunduğu yalnızlığın nasıl bir şey olduğunu bildiği için. Erkeğin gamsız görünme sebebi iyi niyetinin başkaları tarafından suistimal edilmemesi için geliştirdiği bir savunma mekanizması
Keşke gün içinde kafamın içinden geçenleri bir bilseniz. Etrafımda konuştuğum çoğu hemcinsim de benim gibi
Sadece bunu belli etmemek konusunda genel bi uzmanlığımız var
Ben dinlemeden anlamaya çalışırım ne psikolojide olduğunu ya da geçmişte anlattıklarından yola çıkarak değerlendirme yaparım ve psikolojisini çözüp neden öyle davrandığını bulmaya çalışırım. Dinleme konusunda bilmiyorum ya boş ver takma deyip geçiştirdiğinizi çok gördüm. Bana değil çevrede görüyorum yani. Anlatmıyorum size kolay kolay bi şey.
Gamsız olmanızı ben psikolojik olarak güçlü kalmaya çalışmak diye düşünüyorum
O farklı :) Hemen sebebini açıklayayım. Dediğim gibi biz biraz daha sonuç odaklı olduğumuzdan dolayı gittiğimiz yoldaki şeylere çok takılsaydık neticeye varamazdık ;) Ha çoğu zaman ben de geçiştiririm, birincisi karşımdaki insanla olan yakınlığıma bağlı olarak, diğeri ise hayat o kadar uzun değil maalesef:)
Valla niye bu kadar farklıyız ya
Yakın kankalarınızı da geçiştirdiğinizi gördüm aman kanka buna mı takılıyon falan vs adamı takmıyormuş gibi oluyor.
Dinlemek isterseniz bu konu hakkında uygun oldukça sizlerle uzun uzun konuşabilirim. Deneyim transferi ile belki cinsler olarak birbirimizi daha iyi anlayabiliriz :)
Takp attm
Ekledim, ancak site seviyemi yeterli bulmadı :D Ben geceye kadar onu ideal seviyeye çekerim :) ya da sen yazabiliyorsan ilk diyaloğu başlatmanı rica edeceğim senden merak ettiklerini sormakla başlayarak.
Ben yazdım
Böyle bir genelleme yapamam kişiye göre değişir
Büyüde gel
Ahaha 😄
Ne alaka
Şş canı yanmış hdhsgegeg
Kız düşkünü erkekler zeka seviyesi olarak gerideler. Aynı şekilde erkek düşkünü kızlar da.
Zekalarının düşük olduğu bir konu yok bence.
Adam. Adamm
Nasıl yok ya geniş düşünme olmadığı için empati yapma konusunda da çok yetersizler. Sonuç odaklı düşünüp olayı kavramayamıyorlar
Krdşm hormonlar ve kafa yapilari aynı olmadığı için bazen anlayamıyoruz sizde erkekleri anlamıyorsunuz zeka ile alakası yok
@KaanArducc yo bizde ayrıntıya boğulup sonuca varamıyoruz. Bizde o konuda yetersiziz birbirimizi tamamlıyoruz bi şekilde
Tamamda bunun zeka geriliğiyle ne alaksi var yaratılış anasını satiym
Hepsi öyle değil ya. Çok iyi erkek psikologlar, yazarlar, araştırmacılar vs var. Bunlar da mı geniş düşünemiyor sence.
Zeka düşüklüğü ile alakası olduğunu düşünmüyorum yani. Yaratılış olarak durumları farklı değerlendiriyoruz hepsi bu.
Yaratılış değil evrim. Zeka geriliği şöyle ki karşı cinse göre yetersiz.
İstisnalar kaideyi bozmaz. Detaylarda boğulduklarını sanmıyorum.
Kadınların çok detaycı olduğu doğru ama bu bizi zeka konusunda daha üstün yapmıyor bence.
kadınlar duygusal olarka detaycı bu arada yoksa herhangi bir proje vs olsun erkekler detayciligin kralını yapıyorlar , duygusal detaycı olmakta kadınların biyolojisi ile alakalı, hormonlar vs
Evrim gereği erkekler daha zeki olmak zorunda zaten, kadın mı av yakalamak zorunda erkek mi biraz mantıklı düşün
Bayan soran ben buna cevap vereceğim :) "yaratılış değil evrim" kadınlar bu tür sözlere takıntılı "bayan" denmesi gibi.
Gözlem keşfi.
Bir şey ima etmeye çalışıyorum anlamıyorlar. Bu konuda zeka olarak çok düşük buluyorum
İma etmeye çalışma işte erkekler hemcins arkadaşın değil :) bizim kafa düz mantık evet hayır gibj
bu sitenin insanının mesela zekasından şüphem var
bir konuda benimle aynı düşünmüyorsa
Hahaha o tüm insanlar için geçerli oluyoro zaman
Cinsiyetçi olmaları konusunda...
Espri konusunda
Erkek misin?
Hayır
İyi de bizim espriler daha iyi nsnshhshshw
@Drredpill açıklama gereği bile duymadım hahahahhha
Tolgshow, Hasan Can, Cem Yılmaz, Kemal Sunal devam etmeye gerek yok :)
İnanç konusunda