kafamı güzellikle bozdum hayatımın başından beri. Yardım edin cidden
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Diş görünüşün bu hayatta hiçbir önemi yok. Eninde sonunda yaslanicaz olucez. Önemli olan aşk sevgi mutluluk
Ama hep güzellere bakıonuz böyle bi dünyada ben bi ilişki bile kurmak istemiyorum biriyle
Muhattap ollmak istemiyorum önemi yok evet ama insan yaşlanmadan anlamıo bunu mesela elinde güzellik varken hep daha iyisi olmaya çalıişıoruz aman e kadar İİ olırsak olalım makyajını farklı yapmıs bi kız görünce ona bakılıyor o da yaslanıcak evet ölücez hatta o kız ölümsüzlüğü ve sonsuz güzelliği bulsa bile biz ölücez ve yaslanıcaz bu yüzden önemi yok baskasının ama dediğim gibi hevesim kalmıyor. Tek bir yerimiz sarksa vücut içine enjekte edilmiş yabancı maddelere ihtiyaç duymak zorundayız bu güzel bişi ama iğrenç bişi de.
Ben öyle değilim ya bence her erkek aynı değil. Sevdiğine çok bağlı aşka önem verenler de var
Mutlulugu asla bulamıyorum birinde samimi gelmiyor kimse ben de kendimce ortayım güzelim çoğu zaman bu skala yukarı çıkıyor ama orta olmak işte bazen çok çirkin de popon biliyorum ben cidden farkında deilim farkına varamadım anlamadım yani. Güzel miyim değil miyim. Bu belirsizlik çok sinir ediyor. Kamerayı açıyorm başkaları yanındae n güzel ben çıkıyorum instaya bakıorm ben daha güzelim diye son kararım bu oluyor ama bişiler eksik anlamıyorum. Mesela tüy sorunum var annemin bile yüzünde tek tüy yokken benim beyaz tenim ile yüzümde bir çok küçük tüy var siyah belli de oluyor baya sakal gibi alsam var ya erkeğe dönme hızım 1 gün yani.. Çenemi alma hatasına düştüm irileşti. 3-4 günde bir çıkıo noktalar yoğun değil sanki daha o farkındalıktw deilm çözemedim ama rahatsız etmeye basladı. Korkuyorum yani laser daha çok çıkardı yorumları görüyorum bide. bılmıyom genel olarak kendimi beğeniyorum ama bazı hatalarım yüzünden özgüvenim düşüyor. Fotoda görsen efsaneyim ama şu tüyler yok mu gün ısıgında erkek gibi oluyorum ya süt gibi beyaz tenim çok güzelim ama bu ne ya üstüne çene olayı çk sıkıldım ya
Kafaya takma bence sevgilin varsa seni seviyorsa gerisi bos
Güzel değilken inanamıyorum önce kendimi inandırmam lazım
O da var tabi. Ama güzelliğe takılmamak gerekir bence ya. Hayatta başka şeylerle de ilgilen bence.
Knk hayatta okadr çok oyalandım ki anlatamam aynaya bile bakmadım takmamak için bu yüzden farkındalıgım olusmadı
En sonunda zamanla fark etmeye basladım yavaş yavaş ama hala tam bakmıyorum yani
Anladım duygular hisler çok farklı yani
Tam olarak neyim olduğunu bilmediğim için de hatalar yapmaya devam ettim çenemi almak gibi mesela almadan önce daha iyidi belki o halini bile hatırlamıyrum gerçekten
Ama en azından farkına varmak güzel bisey
Benim böyle bi sorunum var öncesini unutuyorum yeni halim felaket gibi geliyor
Yani bir şeye karar verirken bence arastirmalisin danismalisin.
Evet farkına varmak güzel hatta aşırı unutamaz hale gelmek isterdim ama kendime kızıyorum
Aşırı umursamaz *
Çok danıstım ama kendi görüşüm yoktu artık kendi görüşüm olsun istiyorum yani soramam hep aynı cevaplar geliyor zaten potansiyelin farkına varan olmuyor bana göre ben herkesteb daha güzelim
Bunu düşünüyorsam cidden aşırı güzelimdir bence boşuna düşünmem bukadar kararsız kalma sebebim ne onu bilmiyorm
Belki tek foto bile çekilmiyor olmamdır. Mesela arkadaşlar foto açıo en güzel benim oha felan diyolar ama kendim evde aynaya bakıyorım tüm kusurlar orada
Yani çok güzelsen kesinlikle olumsuz en ufak bir şey bile dusunme
Yani sonra diyorum ki cidden çirkinim heralde anca telefonda çok güzelim ama bu aradaki fark okadar çok ki gerçekten anlamakta güçlük çekiyorum aynaya bakınca çok çirkin olmamın sebebi tüyler kamerada bakınca aşırı güzelim ama hatlar yüz küçük çene felan uzun Tatlı kız neyse oyum yani ama işte bi yandan çok çirkin bi yandan çok güzel hissediyorum. Ortayım lafı bile yanlıştır bence
Tek sorun işte o dediğim teşekkür ederim yorumlar için nekadar yüzüm güzel olsa da o sorun bezdirdi cidden sadece çene kaç seans ve kaç para onu merak ediyorum bide onu yaptırana kadar insanların yüzüne nasıl bakacağımı merak ediyorum
Rica ederim. Estetik yaptiricaksin galiba
Evet çok güzel isem olumsuz bişi düşünmemem lazımdı ama bu son hatamı çok taktım kafama sankitüm güzelliğimi aldı götürdü gibi
Yinede iyi olur bence. Senin icin yeterki en iyisi olsun.
Estetik lik bişi yok sorun tüy
Anladim umarim çözülür ya.
Dindarlık daha önemli. İslâm sana sonsuz güzellik kazandırır
İroni miydi bu
Hakikat
bak abisi niteliksiz isen güzelliğin anca meze olmana yarar
Örnek verir misin
adabı muaşereti bilimiyorsan
kendini geliştirmiyorsan
hayallerin yoksa
ottan pek bir farkın yoktur
Yaşlanınca güzellik kalıyor da haberim mi yok
Evet kalmıo haklısın. Sarkmalar felan kaç yasında baslıyo yüzde felan?
40-45 bazen daha erken stresli bi hayat varsa
Güzellik önemli ama ya
Ne için önemli mesela
İlk göz göze gelmede dış görünüş önemli bence sonuçta kimse içinizi göremez doğal olarak ilk dış görünüşe bakar ne kadar iyi biri olsak da günümüzde önemli maalesef
güzellik çok önemli. çirkinler evde taş yesin.
Neden önemli ki onu da anlat bari
her varlık gelecek nesillerini daha yakışıklı/güzel yapmak ister. evrimsel bir süreç.
Nasıl baktigin ve nasıl gördüğün tamamen
aşırı önemli
Niye
Maalesef güzellik önemli
Güzellik önemli
Anlatım gel bayan
Anlat
Burdan çık anlatım bayan
Çirkin misin
Ortayım
Fotoğraf atarsan objektif olabilirim