Şu 20 yaşımda tükenmişlik noktasına geldim, sizde durumlar ne?

Vallahi hayattan ne bi zevk alıyorum ne objektiflerim var ne bi geleceğe dair planplarım ne bir hevesim ne bi huzur ne bi enerji ne bi okul ne bi iş boş yaşıyorum yemin ederim tükenmişim abi her gün tükenmeyede devam
Şu 20 yaşımda tükenmişlik noktasına geldim, sizde durumlar ne?
Cevapla