İnsanlar neden bu kadar vefasız ve nankör?

Bu konuda hic mütevazı olamayacağım. Hayatıma giren insanlar için söylüyorum, arkadas, kardes, sevgili... Bu zamana kadar kimseye vefasızlik nankörlük yapmadim yapmam da. Bana çok yapildi ama... Bunu hak edecek ne yaptım diye düşünüyorum ama sonuc hic bir sey cikiyor. Kotu birisi oldugumu düşünmüyorum, kimseye bile isteye kötülük yapmadim yapmam da. Yemin ederim bi sinegi bile oldurmem. Vicdanim hep pusulam olmustur. İcimde böyle temiz duygular barindirirken bana yapilan nankörlük, vefasızlık icimi paramparca ediyor. Yasadigim duygularin onda birinin yaziya dokülmüs halidir bu. Varin gerisini siz düşünün...

İnsanlar neden bu kadar vefasız ve nankör?
Cevapla