Hiç bir şey yapmadan Hiç beklenti içinde olmadan Boşu boşuna öleceğim nasıl düşünüyorum?

Sosyofobim var zaten 11 yıldır da depresyondayım kimseyle görüşmüyorum bir yere çıkmıyorum kendime bakmıyorum ne dış görüntüme ne sağlığıma hayatta hiç yapmak istediğim hiç bir şey yok sadece bilgisayar oynayıp milleti izliyorum ben ölsem sorumluluk alamam asgari ücretde olsa kendimi yoramam ne için sanki benden ne olacak bu şekilde yiyip içip kilo alıp kanser kalp krizinden ölmeyi planlıyorum zevk ve konfor içinde

Hiç bir şey yapmadan Hiç beklenti içinde olmadan Boşu boşuna öleceğim nasıl düşünüyorum?
Cevapla