İnsanlar beni kopyalıyor ve nedensiz yere beni görmezden geliyorlar?

Ben sınıftaki erkeklere kötü bir şey yapmadim çok samimi de degilim çok sogukta degilim arada sohbet de ediyoruz. Ama son bir kaç haftadır bana soğuk davraniyorlar, onceden iyidi selam verip aliyorlardi konusuyorlardi hal hatır falan. Birde bir şey dikkatimi cekti ben ne giysem onlarda aynisini giyiyor. Adımı baska yerlerde egolu diye duyuyorum. Ben egolu degilim ama insanlara beni kötülüyor birileri. Ben bir yanlismi yaptim diyorum yok yani en basindan neysem oyum. Bazen biseyler ikram ederim konusuruz ama ne yaptim bilmiyorum. Biri bana aciklasin ya nedensiz yere beni kotuluyorlar egolu diyolar bi kere sinifa girdim 5-6 kisi oturuyorlardi selam verdim sadece 1 tanesi ayip olmasin diye selam verdi. Ben bisey yapmadim ama neden boyle oldu biri aciklasin lütfen.

İnsanlar beni kopyalıyor ve nedensiz yere beni görmezden geliyorlar?
Cevapla