Selam ✨ Herhangi bir konuda en iyisi siz olsaydınız bu hangi konu olurdu, Şarkı söylemek, Matematik bilmek, çok iyi resim çizmek gibi..

Selam ✨ Herhangi bir konuda en iyisi siz olsaydınız bu hangi konu olurdu, Şarkı söylemek, Matematik bilmek, çok iyi resim çizmek gibi..

Şimdilik en iyi olduğumu düşündüğüm bir konu yok maalesef 😅 ama biyoloji ve kimyayı seviyorum, herhangi bir konuda en iyisi olacak olsaydım sanırım bu alanlarla ilgili olurdu.
Hmm şimdi kibirli bir cevap vermek istemiyorum ama iyi olduğum bir çok konu var ama en iyi benim diyecek kadar da artistik yapmak bana yersiz gelir. :D Keyifli günler..
Keyifli günler abla :D
Teşekkürler kardeşim :D
Teşekkürler kardeşim :D :D
Rica ederim abla ne demek :D :D
Enlerin de eni olsam bunu dile getirmem.
İcraata dökerek göstermek daha keyifli..
Çok teşekkür ederim..🙏🙏
Rica ederim abla :)
Matematik , edebiyat , tarih ve spor alanlarında iyi bir noktaya gelebilirim diye düşünüyorum.
Cevap
20Cevap
*"alto"enstürmanı iyi çalarım..(ara sıra ufak bir mekanda zevkine çalarım).
*arabalar konusunda iyiyimdir.(zırhlı araçlarda tecrübem var)
*hayatım konusunda disiplinliyimdir birebir uygularım (eski asker olduğumdan)
*cinsellik konusunda iyi olduğum söylenir.(bdsm uzak doğu öğretisi aldığım doğrudur)
-bu konularda kendim için iyi olduğumu düşünüyorum... kimseyle yarış içinde değilim.
Avukat olup da arabuluculukda. iyi olmak isterdim.. zira iyi arabulucuyumdur maddiyata döküp para kazanmak hiç de fena olmaz di 😀
Bence de abla :D
:))
İnce beyaz sözcüklerimle kalın kırmızı çizgiler çekerim.. Hafif transparan sözcüklerimle ağır görünmez silleler atarım.. Kelimelerim ve sesim sihirlidir.. öyle bir anlatırım ki anlattığım şey karsimdakinin gözünde canlanır..
Rezillik olurdu kesin birr insan her seyimi berbat olur
Kendinize öyle demeyin bence
Alınganlık olurdu. Herkes çok alıngan olduğumdan bahsediyor. Bunun yanı sıra hemen ikna olma olabilir.
Biri bana demişti ki konu değiştirme prosu sun.. o geldi aklıma😅
hiçbir yeteneğimin en iyi olmadığını anladım sorunla : )
Değerinin hiç bilinmeme konusunda hid numarayım heralde 😂
Yani spesifik bir şey söylemeyeyim ama düzen konusunda çok iyiyimdir.
1 yemek yapmak 2 empati kurmak gerisinide beni tanıyanlara sormak gerekir 🙂
Nişancılık. Tahtaya adımı yazmışlığım vardır.
Spor ve diksiyon dalında kardeşim.. Birçok bilgim olduğu konu var ama had bildiğimden.
Sır tutma konusunda olabilirdi sanırım. Çünkü hiçbir yeteneğim yok onun dışında.
Şarki söylemek olabilir. Hakedene 12den isabet ettirmek olabilir bla bla
Hızlı dil öğrenebilmek ile iyi yemek yapmak arasında kaldım
Çizim, tekvando, matematik ve yemek yapmakta olabilir.
El elden üstündür, bu konuda ben en iyiyim diyen hataya düşer ;)
Hangi iş olursa olsun kim en iyi yapıyorsa ben daha iyisini yaparim
Filmler üzerine olurdu.
İkna etmek konusunda 😀
Haklısın abla :D
Rica ederim ablam 😂
hiçbir şeyden memnun olmayıp sürekli somurtup uyumak🫡
konunun ne olduğunun önemi yok gaza getirsinler hepsinde bir numarayım
Her şeyi hallederiz konusunda "tacım nerede benim."😂
Matematiksel her şey.🤔
Şarkılar hakında olurdu
Okul öncesi öğretmeni iyi olurdu..
Kanka spor olurdu tartismasiz
Pratik konularda ve temizlik
Entelektüel bakımdan ve sanat açısından.
Oyun oynamak der ve susarım.
Oyun oynamak ve spor yapmak
Rahatlığım olağanüstü
Ekonomi olurdu
Resim çizmek, yemek pişirmek, yabancı dil eğitimi.
Saç şekillendirme.
Veri girişi, bu konuda çok hızlıyım
Çok iyi çizim yaparım 💁🏼♀️
Ben zaten yapabildiklerimin en iyisiyim
Merhamet konusunda
Saflık, sa*aklık.
Unutmak.
Başarılı ve zengin
Fıkıh
Mesleki başarı
yanlis yerleri totemlemekte ustume yoktur✨👉👈
futbol
Edebiyat diyebilirim.
Mesleğim...
Birini teselli etmekte iyiyim
Bilemedim hiç 😀😀😀😀
İnsan silmek
Empati kurma
ikna
Güven vermek
Çalışmak
Küfür etmek olabilir
Mekanik konular
Resimdeki kız kim
Dövüşmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?