Kişilik & Karakter Saygısız insanları cezalandırmak ister miydiniz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Evet benim içimde psikopat bir yanım var bir türlü ortaya çıkmadı daha... Saygısız insanları cezalandırmak ister miydiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
İzmirli2735 Takip Et FenomenGuru Yaş: 34 +1 yıl İçimdekini dizginlemeye çalışıyorum ama son zamanlarda çok zorluyorlar..! 1 0 Yorumla
BilenAbi Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Uzaklaştırmak da yeterli ceza. Uzak tutuyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İçimdekini dizginlemeye çalışıyorum ama son zamanlarda çok zorluyorlar..!
Uzaklaştırmak da yeterli ceza. Uzak tutuyorum.