Yaşam ve ölüm arasında bir seçim yapsaydınız neyi seçerdiniz?

Yaşarsanız bir istek ölürseniz bir istek.. dilediğiniz bişey imkansızdı olsa gerçekleşecek diyelim ama sadece bir şey..

Yaşam ve ölüm arasında bir seçim yapsaydınız neyi seçerdiniz?
Cevapla