Hata, eksik ve uyumsuzlukları görme yetim bu kategoride. Kusuru, düzenbazlığı ve yanlışları hemen görürüm. Çok faydalı olsa da insanlardan uzaklaşmama sebep olduğu için bu yeti lütuf mu lanet mi bilmiyorum.
Seni zora soksa da aynı zamanda çok işine yarayan bir özelliğin nedir?
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Benim inatçılık özelliğim var yani inatçılık hem seviyorum hem de sevmiyorum aslında bir yandan güzel bir şey çünkü inatçı olduğum zaman vaz geçmiyorum kolay bir şekilde sürekli tekrar tekrar deniyorum. bu sayede başarabiliyorum çoğu şeyi ama bazen de benim için kötü oluyor çünkü fazla düşünüyorum ya da fazla takıyorum bu da zamanımı alıyor
tanıdığım en optimist insanım, saflık derecesinde! psikolojim ne kadar asla bozulmasada çevremdeki insanlar için aynı şey söylenebilir mi emin değilim.