Yalnızım ve bunu düzeltmek için bir şey yapamıyorum?

içe dönüklügümden dolayı mı ya da yeterli enerjiyi asla toplayamamaktan mı fikrim yok ama sosyal problemlerim var. 7 yasımdan beri sosyallesme sorunları yaşıyorum, insanlarla konusuyorum, çıkmam gerektiğinde dışarı da çıkıyorum bu yüzden asosyal olduğumu sanmıyorum. üni okudugum şehirde hep çıkar tek başıma gezerdim. tek başıma yemeğe, sinemaya, tiyatroya ve parka gittim. tek başıma kitapçı gezerim, alışverişimi tek yaparım, yılbaşında tek başıma çıkıp kutlamamı tek başıma yaptım. bu yüzden çekingen oldugumu sanmıyorum, yalnızlıktan hoşlanıyorum amaa dışa dönüklerin oluşturduğu canım aile evinde sürekli üstüme geliyorlar, "her gün yatıp uyuyorsun, bilgisayardan kafan kalkmıyor, dizilerde kayboldun, bir hayatın yok". bazen bana da gencligimi bosa harcıyorum gibi geliyor bu sözleri işittikten sonra. yine de ne yapsam da asla yakın arkadaslık kuramıyorum. insanlara güvenimi sarsan bazı olaylar yaşadım. şimdi ne sanalda ne de reelde arkadaslık kuramıyorum, gercegi anladık da sanalda da aynı şekilde davranıyorum, iletişim kurmak yorucu geliyor. ayaküstü sohbetler hoşuma gitmiyor. yıllarca sosyal ilişki nasıl kurulur adına ne varsa okudum, ne kadar forum varsa insanlar neler sormussa baktım ama bir fayda etmiyor. ha bir de psikoloji okuyorum.💀
asla iletişim devam ettirmeyi beceremiyorum, birini tanıma düşüncesi bile yorucu geliyor. tavsiye istiyorum benim gibi olanlar var mı? varsa ne yapıyorlar falan? falan? ama tavsiye alsam uyabileceğimden de emin değilim, sonucta 19 yasıma gelmisim kac yıldır bu hayatı yaşıyorum. bir anda degismek zor olur.
Yalnızım ve bunu düzeltmek için bir şey yapamıyorum?
Cevapla