Güncellemeler
+1 yıl
Bir sürü şey okudum bir sürü şey dinledim ama hiç bir etkileri olmadı belki de burada benim gibi olan biri vardır veya beni anlayabilecek biri vardır diye yazdım. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada çok fazla yalan söylüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Benimde maalesef hiç iyi değilim psikolojim yani mutsuzum. Bir insanın psikolojisi ne kadar kötü olabileceği, çok çeşitli faktörlere bağlıdır ve kesin bir sınırlandırma yapmak mümkün değildir. Psikolojik sağlık, kişinin yaşadığı sorunların türü, şiddeti ve süresi gibi bir dizi etkenden etkilenebilir. Kronik depresyon veya anksiyete bozuklukları, kişinin günlük yaşamını etkileyen yoğun ve sürekli duygusal acı ve işlev bozukluklarına neden olabilir. Şizofreni gibi psikotik bozukluklar, gerçeklik algısında ciddi bozukluklarla karakterizedir. Bu durumlar, kişinin düşünce, algı ve davranışlarını etkileyerek yoğun stres ve bozulmuş işlevselliğe yol açabilir. Ölüm, ayrılık veya kayıp gibi travmatik olaylar, kişinin psikolojik sağlığını ciddi şekilde etkileyebilir. Yoğun yas süreci, depresyon, kaygı ve işlevsellikte bozulmalara neden olabilir. Ancak her bireyin tepki verme ve baş etme yetenekleri farklı olduğundan, aynı durumlar farklı kişilerde farklı sonuçlara yol açabilir.
İnsanlarla iletişim kuramıyosan, herkesle kavga etmeye meyilliysen, sürekli diğer insanlara göre daha farklı düşünüyorsan, paronoyak düşüncelerin varsa baya psikolojik olarakbitmissin demektir.
gerçekten bunu okurken şok oldum beni nasıl olduda bu yazdıklarımdan tanımladın.. Girdiğim her ortamda kavga ediyorum ve sürekli sorunun karşı tarafta olduğunu düşünüyordum ama senin bu yazdığın fikrimi değiştirdi.. galiba sorun bende
paranoyak düşüncelerim arada sırada tutuyor bazen sürekli tutuyor ve gerçekten farklı düşünüyorum farklı düşündüğüm içinde insanların aptal olduğunu düşünüyordum
Aynılarını ben de yaşıyorum son 2 yıldır hayatım bka döndü. Yani terapi almak şart
Elimden geleni yapmaya çalışıcam..
Düşünmemeye çalış, yani hastalık olarak dusunme bunu. Acaba ben de bi sıkıntı var mı diye dusunme yoksa daha da kotu olursun. Sık sık dışarı çık.
Bu arada söylemeyi unutmuşum mesela bende olmayan hastalıkları kafamda bir şekilde kurguluyorum ve bu hastalık sanki benimmiş gibi hissediyorum mesela sırf çok zeki olmadığım için günlerdir hatta aylardır hatta yıllardır beynimde bir hastalık olduğunu zeka geriliğim olduğunu düşünüp duruyorum ve bu da sanki gerçekmiş gibi geliyor
Kesinlikle bir psikologa görün hiç sağlıklı değil yani kendimden biliyorum bildiğin hastalık. İlerlemeden git eğer ki gitme imkanın varsa
1 yıl önce başladı bu ve hala gitmedim daha ne kadar ilerleyebilir ki.. gitmeye çalışıcam eğer ki şu evden çıkabilirsem korkmayıp
Özelden konuşalım istersen?
olur
seviyem yetmiyor sdds
Yok, olur yazdım sana
Geçmiş olsun kardeşim. Ne tür durumları takıyorsun yardımcı olmaya çalışırım
Her şeyi çok saçma gelebilir ama her şeyi mesela bıçağı masaya koyarım içimden bir ses (masaya koyma ya biri kendine onunla zarar verirse) diye beni uyarıyor ve bende bıçağı bir köşeye saklıyorum veya biri beni tehtid ederse ilerde sana böyle yapıcam şöyle olucak diye ben ise kendime şunu derim ya olursa acaba ne olucak ne yapmam gerekiyor kendimi savunmak için birini öldürmek zorunda mıyım? gibi gibi
Buna benzer korkular bir sıralar bende de oluyordu. Ve seni çok iyi anlıyorum insanın her anı katlanılamayacak duruma geliyor. Ben bu durumu sanırım hayatta karşılaştığım aklımı meşgul edecek olaylarla karşılaştığımda atlatmıştım. Bunun dışında bence yapman gereken en doğru şey psikoloğa başvurmak olur. Çünkü bazı ilaçlar beyinde bazı bu tür gereksiz fikirlerin oluşumunu engelliyor.
Sokağa çıkamıyorum ki neyse yardımcı olduğun için teşekkür ederim. dayanabildiğim kadar dayanıcam
Hayatta her üzüntünün acının her derdin bir çözümü vardır , dışarı en azından bu derdine çözüm olması adına çıkmalısın psikoloğa git mutlaka ve yazacağı ilaç bu düşüncelerini engelleyecek tedavi edecek. Hayata devam etmek zorundayız, inan o kadar acılar hastalıklarla çırpınıyorum ki sırf bu dünyada zamanımı doldurmak için yaşıyorum şu saatten sonra kendi yaşadıklarım adına düşünürsem hiçbir hevesim isteğim kalmadı. Yine de sabretmek zorundayım çünkü asıl sonsuz hayat ahiret. Sen ise daha çok küçüksün bence bu durumu atlatırsan gerçekten çok mutlu günler yaşayabilirsin. Diyelim ki olmadı yine de şu hayat ahirete bakılınca o kadar kısa ve sadece hayalden ibaret aslında. O yüzden kendine zarar verirsen sonsuz zamanlı ahireti de kaybedebilirsin. Her zaman sabretmekten be çabalamaktan yana ol inşallah Allah şifa verir kardeşim
Ailene de mutlaka ama mutlaka söyle. Onlar senin anlattıkları anlayamasalar bile bunu bilip çözüm ararlar
Bu dediklerin bana biraz da olsa güç verdi ama bilmiyorum
Çok sevindim😊Tamamen en objektif görüşlerimle gerçek anlamda yardımcı olmaya çalıştım bu söylediklerimi mutlaka dikkate al , umut tükendiğini anladığımız anda bile tükenmemeli çünkü buna mecburuz😊Gerçekten bu anlattığın durum atlatılır
Uyuduğum zaman rüyalarımda sürekli dışarda arkadaşlarımla gezdiğimi görüyorum ve o bile çok iyi geliyor bu yüzden hep rüya görmek istiyorum. umarım bu durumu atlatabilirim..
Atlatırsın inşallah, çok dua et ve bu durumun üzerine düş çabala. Ailene anlat mutlaka, geçmiş olsun kardeşim