Bir insanın psikolojisi en fazla ne kadar kötü olabilir?

Arkadaşlar öncelikle merhaba ben covid başlamadan önce her gün dışarıya çıkar arkadaşlarımla gezer ve eğlenir coşardım. Fakat covid başladı ve eve kapandım covid bitti o zaman hala evdeydim bana ailem bakıyor. 1 yıldır sokağa çıkamıyorum çünkü kendimden tiksiniyorum her şeyi çok kafama takıyorum sosyal fobim en ileri seviyede. Gerçekten ciddi manada sokağa çıkamıyorum ve çıkmak istiyorum arkadaşlarım olsun istiyorum gezmek istiyorum tozmak istiyorum. Her şeyi kafama o kadar takıyorum ki yani mesela ölmekten daha kötü bir şey bu. Aklımı kaçırmanın eşiğindeyim ailem bu durumu bilmiyor ve kesinlikle anlatamam istemediğimden değil çünkü anlatamam ve yapamam anlatsam da anlamazlar. Bir den fazla psikolojik sorunum var ruhumda ki yaraları bedenim hissedebiliyor. Lütfen bir tavsiye verin yoksa 3 ay sonra veya daha erken kendim hakkında kötü şeyler planlıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bir sürü şey okudum bir sürü şey dinledim ama hiç bir etkileri olmadı belki de burada benim gibi olan biri vardır veya beni anlayabilecek biri vardır diye yazdım. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada çok fazla yalan söylüyorum
Bir insanın psikolojisi en fazla ne kadar kötü olabilir?
Cevapla