Başka insanlara en büyük hediye olarak verildiğini düşündüğünüz kişilik özellikleri var mı?

Mesela ben umursamamayı başaramıyorum, ne kadar denesemde, çünkü benim kişilik özelliğim bunun gibi değil ve ben her durumda umursamayan kafaya takmayan insanların bu özelliklerini onlara verildiği en büyük hediye olduğunu düşünüyorum, onlar isteselerde yapamıyorlar, çünkü doğuştan böyleler ve onlara verilmiş olan bu özellikleri çok güzel bir şey. Ve insanlar kendilerine verilmiş olan güzellikleri maalesef göremiyorlar. Bunun farkına varabilseler, kendilerinde olmayan şeyler hakkında daha az yakınır, daha çok şükürlü olurlardı.
Başka insanlara en büyük hediye olarak verildiğini düşündüğünüz kişilik özellikleri var mı?
Cevapla