Kızlar neden dışarda tanımadığı bir erkekle tanışmaya yanaşmaz?

Hırlı hırsız ayrı bir boyut tabii. Ama kızlarda genelde böyle bir durum da var.

Çok rahat olmama rağmen genelde tanışmak istemiyorlar. Lafı dolandırmam da direkt dikkatimi çektiğini ve tanışmak istediğimi söylerim.

Kızlar neden dışarda tanımadığı bir erkekle tanışmaya yanaşmaz?
Cevapla