Yalnızlığa hasretim dediğiniz anlar oluyor mu?

Yalnızlığa hasretim dediğiniz anlar oluyor mu?

Pazartesi sendromu mudur nedir bilmiyorum. Klasik, kalktım işe geldim ama kimseyle tek kelime edesim yok. Çalışmaktan da sıkıldım. Keşke yalnız kalabilsem biraz… evde tek başına filmindeki gibi unutup gitseler beni. Keyfimce uyusam uyansam… yesem yemesem kimsenin benden bir beklentisi olmaza zorunluluk ya da sorumluluk olmasa…

Ne güzel olurdu beee çok mu şey istiyorum sanki?

Yalnızlığa hasretim dediğiniz anlar oluyor mu?
Cevapla