97 liyim 26 buçuk oluyorum galiba
Hiç unutmam Horozlu emzikler vardı şeker olarak satılan bilezik yapardık kolumuza o yuvarlak metalleri ne günler ah be özledim
97 liyim 26 buçuk oluyorum galiba
Hiç unutmam Horozlu emzikler vardı şeker olarak satılan bilezik yapardık kolumuza o yuvarlak metalleri ne günler ah be özledim
90'lı yıllara ait birçok şey söyleyebilirim bunların başında 90'lı yıllarda çok popüler olan bir müzik cihazı "Walkman" idi. Walkman, Sony tarafından üretilen taşınabilir bir kaset çalar olup oldukça popülerdi. Bunun dışında kömür sopaları her zaman hatırladığım şeylerden birisi.
Evet
26 yaşında biri olarak 90larda doğduğum için çok mutluyum ve o yılların bir sürü güzel şeyleri var sokaktan geçen dönen salıncak o kadar güzeldi ki şimdi hiç geçtiğini görmüyorum mahallenin bütün çocukları o amcayı beklerdi amca gelirdi genelde salıncağa binerdik annemize seslendirdik bize para versinde binelim diye amcada mutlu olurdu salıncağı döndürdükce falan o kadar güzeldi ki birde pamuk sekerci hep geçerdi şimdi geçtiğini görmüyorum bayram kıyafetimizi baş ucumuza koyarak uyurduk sürekli şeker toplayan çocuklar gülen mutlu çocuklar vardı hep şimdi ise telefona bakan genelde hep telefonda oyun oynayan ya da bilgisayarın başında oynayan komşuluk olmayan bir devrin icindeyiz çiçeğin yoğurt kabına dikildigi bir devirde yaşamak isterdim herşeyin mükemmel olmadığı bir devir
Kesinlikle💙okadar güzel anlatmışsın o anlara geri döndüm tekrar sanki
Kasetten dinlerdik müzikleri. CD'ler yeni yeni çıkmaya başlamıştı. Evinde müzikseti olanlar bangır bangır açardı sesi sonuna kadar. Deli olurdum. Ben de bi set alınca gelsin Iron Maiden, gitsin Guns'n Roses :D dfgdg Atın intikamı! :P
💙😄
Leblebi tozu, teras firmasının vals çikolatası, kara şimşek, gazete kuponları, jetonlu ankesör, jetonlu tramvay, jetonlu lunapark araçları, beslenme çantası, siyah önlük, mavi önlük, taso vs
Cevap
19Cevap
Şarkılar tabiki
https://www.youtube.com/embed/Js_lIBGCqDw94 lüyüm.
Tasolar, meybuzlar...🙂
Ben 10 çizgi filmi
2000 o annem 90 lar değil ki
Hani 2000 de doğduğum için. 2000 öncesi bilmiyorum doğal olarak.
90 Lara ait hiç bir şey bilmiyor musun cidden annenden babamda da olsa
Biliyorum tabi ben yaşadığımız yılları söylüyoruz sandım sadece. 1980 ait ac dc rock şarkısı var mesela https://www.youtube.com/watch?v=xRQnJyP77tY
Hm
Bunlar var..
www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Yaa evet
Bayblade😋
Haha çok oynardık be
Gri parlak takım elbise vardı daha ne olsun :)
Ahahahshs
Sende var dbdb
Şu zamand abur sende vardır bence dhdh
Aynen
Leblebi tozu :D Kaç kere ölüm tehlikesi geçirdiğimi hatırlamıyorum.
Bosna savaşı
He-Man, güüç ben de artııkkkkk😈😂
ms dos ve warcraft 2 oyunu geliyor aklıma daha ilkokula gitmeden evde onu oynuyordum
Hugo Tetris su tabancası misket ateri kasetleri teletabi bisküvinin içinde lokum
Leblebi tozu
Bakkallarda olan çekiliş
Mantar tabancası
Ve daha birçok şey

90’lı yıllarını bana en çok doğanlar şahinler hatırlatıyor..
Bir sürü şey sayarim. He-Man Scooby Doo maske
Jetonlu atariler, catpat, meybuz, misket , gazoz kapağı, futbolcu kartları, power Rangers, turbo sakız
Ufuk gazoz
Gencallar portakalllı 😊
Haha o portakal ahh djsj
Sorma valla
Olur
Sözz
Bakicam
☺️
👍
☺️...
Yok istemiyorum bilmek iyi geceler
Aaa hadi gözün aydın
Borçlu derken sana bsy borcum yok benim
Tm
leblebi tozu bide kaset geldi aklıma. :)
Taksimde atatürk anıtının önünde buluşalım 😂😂😂
Tasolar vardı. Leblebi tozları
5000 sms vardı bir zamanlar
Super Nintendo (SNES) konsolu.
Nickim
Dansı birde haha
Hala ezbere bilirim
Meybuz
Sanal bebek 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?