İnsanlar giderek kendini daha az ifade etmiyor mu sizce bunun sebebi nedir?

İnsani durumlardan biride zaman geçtikçe, insanın kendini açıklama gayretini yitirmesidir. Bazen çok eskiden hararetli tartışmalara bakıp şaşıyorum. gercekten ne çok enerjim varmış o zamanlarda. tetigi çekilmiş bir tabanca gibiymisim. ama uzun zamandır bu böyle değil. Ama bu kesinlikle bir sessizlik yemini de değil ya da yüce bir şey yaptığıma inanarak da söylemeyi yorum bunu sadece gayretim azaldı yaşama olan bağlılığım kendimi

İnsanlar giderek kendini daha az ifade etmiyor mu sizce bunun sebebi nedir?

ispatlama çabasından çıkıp iç huzurunu yakalama yoluna düştüğümden kaynaklanıyor..

#elfida❤️❤️

İnsanlar giderek kendini daha az ifade etmiyor mu sizce bunun sebebi nedir?
Cevapla