Metres kızlar bile 20 yaşından itibaren lüks yaşarken benim böyle yaşamam haksızlık değil mi?

Diğer kızların her şeyini sevgilisi yapar sevgilisi halleder benim arkamda ailem yok zor bela iş buldum Antalya’dan İstanbul’a 14 saatlik yol geldim ve yolda bi çay kahve bile dağıtmadılar mola verip almamıza da fırsat tanımadılar metro turizm çok salmış. Ve o berbat yoldan iniyorum baharında ilk defa geldim sayılan İstanbul'da 2 tane metrobüs değiştiriyorum kart açtırıyorum elimde valiz nasıl ağrıtıyor yoldaki insanların görmesini umursamadan kriz geçiriyor söyleniyorum. İş görüşmesine İstanbul’a indikten 2 saat sonra varabiliyorum orada da bana satış pazarlama dedikleri işin Kolonyayı esnaf esnaf gezip satmak olduğunu söylüyorlar öyle işleri yapamam garanti iş değil. Diğer konuştuğum iş yerine gidiyorum mecburen ve o 15 saatlik yoldan inmiş hiç dinlenmemiş halimle kimse bana yardım etmeden 2 valizle bissürü yürüyorum metrobüse kadar öyle ki yolda ağlama geliyor geri itiyorum. Bu yere de geldim nargile cafe olduğunu biliyordum ama ful erkek kafesi ben kapalı bir kızım k. ıç kadar bi oda verdiler aşağıdan ful okey ve futbol ses geliyor ben çok güzel bir kızım en iyi şekilde yaşatılmayı hak eden kızlardan biriyim bunları hak etmiyorum Allah’ım arzu ettiğim gibi yaşat iki cihanda da amin

Güncellemeler
+1 yıl
Bi taraftan da şizofren annemin yaptıkları aklıma geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Tesettür modelliği işi bulmalıyım ya
Metres kızlar bile 20 yaşından itibaren lüks yaşarken benim böyle yaşamam haksızlık değil mi?
Cevapla