Bu konuda tavsiye veremeyecek en son kişi olabilirdim o kadar ki akışa bırakamıyordum şimdi şimdi daha yeni yeni biraz olacak olan oluyor ahmak çabalar iş olacağına varır derler ben çabalamayi bıraktım olursa olur demeye o kabule geçmeye başladım.
İşıne odaklanmak yanı sıra hobiler edinebilmek dolu dolu yoğun geçirebilmek. Bu sekilde olunca hayatı akısına biraktigini fark ediyorsun tamamen oluyor mu? hayir tabii ama en azindan oldugu kadariyla