Selams
Yorumlara yasalarla alakası olmayan suçları da ekleyebiliriz.

#sosyetic
Eririz. :D
Selams
Yorumlara yasalarla alakası olmayan suçları da ekleyebiliriz.

#sosyetic
Eririz. :D
Araba hırsızlığı olur kuvvetle ihtimal. Bizim arabayı kaçırıyorum diye babam polise arabam çalındı deyip ihbar etmişliği var. Ben bu babamdan çok çekiyorum ya 😁😁😁
Oldu mu böyle bir şey djdj
:D daha doğrusu sen babanın damarına basmamalısın djdj
Ben suç işlemem muhtemelen bir suça engel olmuşumdur polislerde vatana hizmettten dolayı bana plaket vermek için beni arıyorlardır :D :D ya da sanırım birazcık banka soymuş olabilirim ya da bir kadının kalbini çalmışımdır belki de bak bu da olur. ya da sırf kendim olduğum için belki de şikayet emiş olabilirler malum durduk yere uğraşanlar çekemeyenler de var
Masumcuk musun sen :D
Bilmem öyle miyim abla :D
Cevap
62Cevap
Mümkün değil, yukarıdan hallederiz biz suçum neyse el altından kapatilir🤣 😎
Mavişşş senden beklemezdim :D el altından diyo bi de
🤣🤣🤣🤣
Biri bir yeri bombalar isim benzerliğinden telsizde adım geçer. Günlerce işkence sorgu sonra PARDON! 😂
ELİNİZE SAĞLIK BENİ GÜZEL DÖVDÜNÜZ 😂
😬 bahtsız seni
Kesin kendilerine bakmadan bana yorum yapan kişileri kaçırıp bir mahzene kapatıp orada işkence ederek öldürmüşümdür.
🫣 korkunç bu hdjd
Keşke yapabilsem. 😂😂Çok zevkli olurdu yani.
İçinden psikopat çıktı :D
Beni psikopat yapanlar utansın 😃
Utansınlar sigara içesim geldi 😃
Sana gelsin. 😃
https://youtu.be/-TO4ARh19eE
Eyvahlar :D bi sigara daha yakılır. Teşekkür ederim
Rica ederim 😊
Bir yay olarak inanılmaz tehlikeli bir insanım. Kesin birini öldürmüşümdür o noktada.
Daha azı için adımın geçtiğine değmez bile
😁
:) Şaka şaka dünyanın en ponçik saf insanıyım. Sonra böyle şeyler yazınca korkanlar oluyor
Korksunlar boş ver 😃
Korkmalılar da :)
Kesin tüm akrabaları bir araya toplayıp bombalamışımdır.. 😂😂
Görselin altını görmeden kalp hırsızı demiştim bu kadar olur..😀
shjs bu nasıl fantezi 😅
Yoruyorlar ve hiç gerek yok aslında onlara 😂
Aşırı değer verme suçu. Cezam verilse de kurtulsam şu huyumdan sjshsshj
Bir de tatlı geliyormuş 😅
Kesin sevmediğim bir tatlı gelir sjsjdhd
Doların, 20 olduğunu gören tc vatandaşı kacak yolla sınırı geçmeye çalıştı
😂😂
Biri bir şey yapmıştır benim üzerime kalmıştır kesin
Gecekusu değil günahkeçisi djsjs
Kesin beni tacizci diye suçlarlar sebebi de aşık olduğu mu söylediğim için 😑
Sen aşık mı oldun 😅
Hayda :D hadi kuzuş aa
ahaha :D öyle hiç olmaz
Sus ordan 🙄
İşlediğim suçlar var zaten açık edemem hapis ve para cezası var 😳
Hemen bildiriyorum gerekli mecralara 😅
Ayıp ettin şimdi 😳
Tüm çikolataları çaldı sadece sevdiklerine dağıttı.. 😅
Oyş 🫠
Fazla sevmek suç olmalı insanlara kötü örnek oluyosun deyip müebbet verirler 😂
Al işte ponçik kalpli 😅
Polis telsizinde adımız nasıl geçicek ancak eşgalin tarifini verirler 😂
Üfff deli etme insanı geçecek olsa işte 😒
Ben çok masumum ki hiç aranmam gbtem tertemiz dkdkdkd
Ya bıraaağğkkhh
Tek suçum var oda sana çok takılmak olurdu anca 😃
Evet seni dava edecem jdjd
Bugün güzel performans bekliyorum senden güzel sorular sor ona göre puan verecem kssjs
Yüksek sesle gezen =) araba
Kural ihlali sağa çek 😃
bir aralar T. C. kadar ezbere biliyorlardı mimlenmek çok kötü bir şey :D
Herşeye evet deyip anayasanın saflık maddesini ihlal eden o şahıs
*13. Maddenin 7. Bendine göre istisnai durumlar dışında saf oluşun belli edilmemeli yasası
😃 Jdjd var mı bu cidden
Düşler ülkesi kraliçesi olan benim Anayasa maddeleri jsjs
Olsun güzel ben beğendim 😃 vize çıkarsa gelirim jsjs
Fazla iyilik yapmaktan aranirdim kesin hatta arayan ekip yemek ısmarlamadan beni bırakmazdı 😀😀
Tipim yüzünden yanlış ihbar üzerine herseye benzetebilirler basıma geldiği için biliyorum tecrübe kazandım bu konuda 😂😂😂
Benim yapacagim eylemde denetim beni suç değil ödüllendirir. Araplari Israel'den kovduğm için mesela olabilirdi.
Muhtemelan fakir birisini zengine karşı savunduğum için ararlardı, arama sebepleri de iftira olurdu..
Yemek çalmaktan dksjsgjs
Yemek çalmak mı :D ahahha
Hiç durmadan aşırı hız yaparak ve makas atarak ilerlemekten
biraz geyik belki de klişe olacak ama " kalp hırsızlığı" desem 🙈
Olmaz ben polis kızıyım, kanunsuz işlere bulasmam 😎😎
Malum şahıs malum yerde malum işi yaparken yakalandı, vay ırz düşmanı derler sanırım
Seni kacirdigim için olabilir 🙃
piüüüh kaçırma planları yaptığını söylerim
Hala aklimda yok değil kaçırıp kahveciye götürmeyi planlıyorum seni 😎🙃
Vayt çaklıt moka içmeye mi
şu an İstanbul'dayım hangi şubeye gidelim 🙃😉
Sen benim İstanbul’da olduğumu mu düşünüyorsun?
Evet öyle düşünüyorum tahminim bu yönde farklı şehir çıkarsa da canın sağ olsun 😉
😃 djdj yanlış düşünüyorsun.
Doğrusu ne peki 😅 sjsjs Merak ettiğinden değil bilmek istediğimden soruyorum 🙄😏
😅 ülkeler farklı.
Hahah aaa öyle mi alışık olduğum bir durum sen hangi ülkedensin 🙃
Sevdigim adami stalklayip durdugum icin <3
Sanirim zenginden (dolandiricidan mafyalar vs) alip fakire dagitirdim
Ya iyilik için ya cinayet ya kaçakçılık ya siyasi ya bilmem ki hiç telsizde adım geçmedi vede hiç dosyam yok emniyet arşivinde kanka
Markette ki bütün çayları çalmakla dkflvkf
Çaykolikkk😅
Adım hergün telsiz de ama suçlu değilim 😀
O nasıl oluyor
İşim telsiz ve telefonla çalışmak çünkü 😀
Hııı tamam tamam 😃
Hani yokmu bir şeyler 😁
Anlamadım
Tel size gireceksem bu söz yeterdi
İsim benzerliği olurdu en fazla
Oldu mu hiç?
Karakola bile yolum düşmez
Ne güzel işte 🙄
Senin yolun düştü mü hiç
evet, telefonumu çaldılar 😃
Vay kırkızlar.. peki naptın bulundu mu
Hayır bulunamadı. Elma yeni telefon gönderdi
Ehh geçmiş olsundu. Başka bişey var mıydı peki
Evet vardı. Kavga :D söyleyeceklerim bu kadar
Bak seeeen eli de maşalısın yane
Valla ben karışmak istemedim :D ama karıştırılırsam dayak yesem de atarım karşımdaki karşı cins veya hemcins farketmez
Vay bee iyiymiş.. tuttum seni
He öyle
Maşallah maşallah
Üç kere denir o
Üçüncüsü olursa benim olursun inşallah diyesim geldi
Bence gelmedi.
Çünkü demedim
Hayır geldi ama demedin sjsj
Ben de onu diyorum ama 2 kere maşallah dedim üçüncüyü de diyesim geldi ama dua olur diye demedim jsjs
Ama demeliydin, nazar çünküsü 🙄
Benim nazarim olmaz merak etme.. olsaydi çoktan düşmüştüm yollara jsjs
Eh peki madem. Yollara niye düşüyorsun onu anlamadım 😬
Ah bu klavye ahh 🤦 1 harf ne kadar da anlam değişikliğine yol açıyor yav...
M değil N
Düşmüştüm değil düşmüştün
Tamam kendini heder etme :D jsjs
Pffff
Hırsızlık 😆 öğrencilik yıllarımda arkadaşlarımın güzel olan hemen hemen her kırtasiye malzemesini dızlardım.
Organize işler sazan sarmalı
Sen aranmazsın ya uğraşma boşuna 😃
Nedenki
Keyifsiz halinden çık artık diye olabilir hfhfhf
Emre 🙄 ben bunu anlamadım djdj
He tamam anladım şimdi dkdk
Bu da ayrı bir suçmuş bak fjffjf
www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
İmparator nedir nasıl evrim teorisini alt üst eder dmkmd
Ama ben masumum kiii.
Masum değiliz hiç birimiz djd
Ben büyük ihtimal kavgadan aranırım djdj
Heh şimdi oldu 😃
Kesin sevgilim olmuştur ileride sevgilime yürümüştür birisi ben de dayanamamışımdır saçını başını yolup ellerine vermişimdir gerçi kaçmam ki ben 😅😅
Kaçmamışsın ama polisi arayıp seni şikayet etmişler “falanca kahvede kızın kötü dövmüş biri.. tüm ekiplerin dikkatine” 😃
Etsinler kaçmam valla hele polislerin önünde de bir sıra döverim sjdjsjs.
Polise anlatıyormuşsun “abi bak saçlarından şöyle tuttum” derken tutuyormuşsun yeniden sjsj
Sevgilimi gözleri ile yedi falan desem Hele bir de kadın polis olsa kadın dayanıştırması falan bir de kadın polis dövse sjdjd
Bu dizi tutar 😃
İş yerine ateşe vermekten 😂
Vay pe 😅 çok yaratıcı cidden
Sosyetik kadınların çantalarını çalardım
Niye hajsh
Hayda :D çantalarını niye kaçırıyorsun
ahaha :D o çanta kaç kilo bilmem ama kafana yerdin
He bir de tek gelmeyecekmiş ksks
Aşırı tatlılıktan olabilir bu.
yiaaa övme kendini be
Aşırı tatlılıktanmış ukala kendini beğenmiş :D
Tatlı satışı mı yapıyorsun sen?
Ama öyle demedin. 🙄
😌 peki tamam bir şey desek yonloş onlodon olacak djjd
Yok be, olmaz. :)
☺️✌️
kesin cinayet işleyip kendimi ihbar etmiişşimdir
Öteki taraf ve kaybedecek bişry olmasa, Combo Cinayet, belki dünyada en büyük suçlu falan
Cinayet olabilir gıcık olduğum kişileri bazen cidden öldüresim geliyo skjslsskks
Adam öldürmek olabilir. Son zamanlarda kafayı yiyeceğim.
yıllardır asosyal olup evden çıkmayıp vücutta fıtık çıkmadığı yer kalmadığı için bunu nasıl başardığım konusunda sorguya çekilmek üzere
Politik şiir yazmaktan muhtemelen
Motorla polisten kaçmak😄
Yanlış ihbar 😄
Vandalizm veya dolandırıcılık
dolandırıcılık olurdu
Uyuşturucu satmak veya tetikçi
Cinayet kesin %90
Siber suçlar yüzünden 🫠
Bana bön bön bakanlarla tartışmışımdır.
Kesin kavga ettim kesin 😔
Sürekli uyumak isteyen şahıs aranıyor.
Neredeyse hergin adım polis tesisinde
Türk ve muhalif olmak
siyasilere hakaretten olabilir.
Aay kalbimi çaldı bu yakışıklı 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?