Tabii insanın kendinden emin olması, eşsiz hissetmesi bir yere kadar güzel. Abartılmadığı sürece, fazlası itici bence. Bunu dışarıya nasıl lanse ettiğine de bağlı
Bütün dikkatin sende olması hata yapabilme ve bunun normal olduğunu anlatma çabasına girmezsen eğer ve rahat olur kendini bilir emin olur sıkı durursan büyük artıları olur. bir prensibin olmasıyla başlarsın ve kendin olup kendinden emin olmayla yükselirsin. hata tabiki de yapacaksın ama dikkat çeken yaptığın hatalardan ders alıp daha iyi olman olacak
Kendini kazandırir kendim olmanın farkındalığımin önemi , özgüvenimi mutluluğunu kazandırır.. bazen sekteye uğrasa kendim olmak bana zarar versede bundan vazgeçmiyorum.. üzerime uymayan abes bir kıyafet giymisim hissi veriyor.. sonuç olarak Üzülüyorum çok ama bu bana biraz da tecrübe katıyor..