Biri var çok özlüyorum ama tekrardan bir araya gelmesi imkansız napmalıyım?

Arkadaşlar Biri var çok özlüyorum ama tekrardan bir araya gelmesi imkansız napmalıyım içimdeki özlemi geçirmek için görmeyeli 1 buçuk sene oluyor ama devamlı özlüyorum yardım edin Allah rızası için çok kötüyüm?
Biri var çok özlüyorum ama tekrardan bir araya gelmesi imkansız napmalıyım?
Cevapla