Selam, 🪐 Hayatınız bir çıkmaza girdiği zaman çözüm önerisi bulamadığınız zamanlarda neler yapıyorsunuz, ya da gidebileceğiniz bir çok yol varsa hangisinin doğru yol olduğuna nasıl karar veriyorsunuz.

Selam, 🪐 Hayatınız bir çıkmaza girdiği zaman çözüm önerisi bulamadığınız zamanlarda neler yapıyorsunuz, ya da gidebileceğiniz bir çok yol varsa hangisinin doğru yol olduğuna nasıl karar veriyorsunuz.

Bu şekilde çıkmaza girdiğim zaman eğer kararda veremiyorsam sakinlemeyi beklerim. Sonra kendimi dinlemeye başlarım. İnce eleyip sık okuyup kararımı öyle veririm. Ve karar verdikten sonra kendimi huzurlu hissediyorsam doğru kararı vermişimdir ve o zaman o çıkmazdan bir an önce kurtulurum..
Yapamıyorum..
Çıkmazdayım.
Bir labirentin içinde iğrenç bir sinek gibi dönüp dolaşıp düğümlenmiş bir ipliğe dolanıyorum sanki. Her tarafım vıcık vıcık bal. Nereye dokunsam yapışıyorum. Nasıl çaresizim nasıl kötüyüm. Anlatacak tek bir insan evladı bile yok.
Çünkü ben anlatılamayacak şeyler yapıyorum..
Labirentteki felaketimi bu yüzden tek yaşıyorum. İnsanın çıkmazda kendini pislik gibi hissetmesi kadar kötü bir şey yok. Başkalarını labirentten çıkarıp kurtarmayı biliyorsun ama konu kendin olunca çıkamıyorsun bir türlü. Günler geçiyor; geceler. Çıkamıyorsun.
En güzel maviliklere bakıyorsun ; en güzel yerindesin yeşilin. Ve insanların en güzelleriylesin belki. Ama körsün aslında. Ne bir ses duyuyorsun ne bir nefes. Her şey genelgeçer bir görüntü gibi gözünde.
Gerçek görüntün yok çünkü…
Labirenttesin ve kaybolmuşsun. Çıkmaz bir yolda en büyük kötülükle karşılaşmışsın ve ordan nasıl çıkacağını da bilemiyorsun..
Sadece “yaşamaya devam edeyim” diyorsun. Ama yaşarım sandığında asla ordan kurtulamıyorsun. Gün geçtikçe kalbin daha da oyuluyor…
Bu durumları çok yaşadım ama her zaman bir yol bulmuşumdur😄
Tabi ki abla şimdi çıkmaz yollar düşünsün :D
Anneme danışıyorum
Cevap
12Cevap
Dua ediyorum, derin derin nefes alıyorum, kalbimi Yaradan'a açıyorum, gerisi yaralıyor çünkü.
Olumlu düşünüyorum, şükrediyorum ve yine dua ediyorum , derin derin nefesler alıyorum yine, kendimi teselli ediyorum , teskin ediyorum, öyle de güzel teselli ediyorum ki kendimi
Bunun normal oldugunu insanin hayatinda inisler cikislar olacagini kendime hatirlatiyorum... hayat dedigimiz seyde surekli guzel seylerin olmaz mehter marsi gibi bir adim ileri iki geri gidersin baskalarinin mutlu gorunmesine aldirmamani tek mutsuz insanin sen olmadigini bilmen insani rahatlatiyor...
Bekliyorum, ya bu çıkmaza alışacağım ya da yeni bir yol çıkacak ve her zaman yeni bir yol çıkıyor.
Çok kasmıyorum. Çünkü ne kadar kasarsan kas. Bir şeyler olmayacağı varsa zaten olmuyor. Ben genel olarak akışına bırakıyorum.
hayatımı baştan yaratıyorum haliylede bir meşgale çıkıyor artan sorumluluklar vs dikkatim dağılmış oluyor
Profil çok iyi sdfsf
teşekkürler sşödösm
Hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum bu zamana kadar nasıl yaşadıysam öyle 😕
Umarım mutlusundur :/
Hayır değilim anahtar kelime işte 🙁
Hemen durup o çıkmadan kurtulmanın yollarına bakıyorum iyi hissedeceğim işlerle uğraşıyorum ve dua ediyorum zaten hiçbir şey de olmadığı gibi o çıkmaz da sonsuza kadar sürmüyor geçiyor dönem dönem iniş çıkışlar olur artık alıştım.
Kendimi çıkmazda hisertiğimde ; öncelikle bir durur ve düşünürüm insanlsrın bana ulaşabileceği çok az yol bırakırım. Sadece wpden falan yazabilecekleri gibi insanlardan uzaklaşırım danışacağımmtek kişi kendim olmaya çalışırım eğer bulunduğum çıkmazdan çıkamazsam insanlsrdan yardım isterim anlatırım çözüm ararız eğer etrafımds insan olursa yani bu benim çıkmazım...
Bir şekilde işin içinden çıkıyorum. Çok fazla düşününce de yoluna girmiyor birşeyler. Bazen akışına bırakmak gerek
Hayata gerçekçi bakmaya çalışıyorum.. bugün üzgündü sorunların var ama her şey geçecek diyorum dua ediyorum elimden daha fazlası gelmiyor
Her şeyin geçici olduğunu hatırlayıp küçük detaylara çok takılmıyorum geçmiş ve gelecek yerine anda kalıyorum
O olduğum çıkmazda kendi etrafımda koşuyorum, bu biraz garip bir düşünce oldu kabul ediyorum.
Hemen derhal çıkış yolu ararım, sonuna kadar da giderim. Her şeyin bir yolu var yeter ki vazgeçme..✌️
Biraz kendimi dinledikten sonra müziğe yöneliyorum. Bir kitapda kendimi ararım, olmadı ders çalışırım.
Kendimi çıkmazda hissedince alacağım kararları erteliyorum. Mental olarak kendimi güçlü hissedince, sağını solunu düşünüp kararlarımı alıyorum.
Sakin kalmaya çalışır çözüm yollari ararim ve bu sırada en sevdiğim müzikleri dinlerim
Çok şükür bu yaşıma kadar çıkmazda olmadım, inşallah bundan sonrada olmam.
Elimden gelenleri yapmakla birlikte dua eder Allah'a sığınırım.
Çıkmazda kalıyorum 😅 yani zamana bırakıyorum ama bir yandan kafamın içi çöz çöz diye bağırıyor
Uyuyorum, cilt bakımı yapıyorum, ders çalışmaya çalışıyorum...
Çaresizsem ağlarım.. caresi varda cıkmazdaysam telefonla uğraşırım
Çıkmazdan çıkamayacağımı düşünüp daha çok çıkmaza giriyorum 😄
:D
hiçbir şey yapamıyorum, kısır döngü oluyor her şey ve ben tutsak oluyorum
Durumu çabuk kabullenmeye çalışırım ve çözüm odakli yaklasirim..
Bi yalnız kalıp sakince düşünmem gerekiyo ondan sonra çözüm buluyorum zaten
Hiçbir şey yapamıyorum. Güzel bir şarkı ve kahve eşliğinde sigara içmek elimden geliyor sadece
Çevreme danışırım ya da zamana bırakırım
Uzaklaşıyorum daha mantıklı bakıyorum
Çıkmıyorum öyle kalıyorum
Dua edip her şeye yeniden başlıyorum
Biraz uğraşırım ondan sonra salarım kendimi
Yalnız kalıp müzik dinlemeyi tercih ediyorum.
Genelde kimseyle konuşmam.
Dua ediyorum, başka bir şey elimden gelmiyor.
Sığınacağım limana sığınıyorum
Farklı bir yol çiziyorum.
Her şeyin bir çözümü vardır
daha da çıkmaza giriyorum hqusjdjd
Duadan başka çarem yok
Uyuyorum. Bu bir çıkış benim için
Su içiyorum hemde litrelerce namskskskks
Abdest alıp ferahliyorum😊
Ağlıyorum
Spor yapmak en güzeli.
İstişare ederim
Uyuyarak kaçıyorum
En azından bi süre
Şarkı dinliyorum
Uyurum genelde
Hiçbir şey
Yatıp uyuyorum
Hicbir sey yapmiyorum qrwmdqlsnssb
Dua ediyorum
çözüm ararım
Hayal kuruyorum
Dinleniyorum
Sinirli oluyorum
Uyuyorum
Uyuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?