Selam, 🌌 Bazen vaz geçtiğiniz zaman, bazen de anlamı kalmadığında ya da yorulduğunda insan sessizleşir veya susar. Siz en son ne zaman sessizleştiniz

Selam, 🌌 Bazen vaz geçtiğiniz zaman, bazen de anlamı kalmadığında ya da yorulduğunda insan sessizleşir veya susar. Siz en son ne zaman sessizleştiniz

Karşımdaki insanın ilgisizliği davranışlarından dolayı sessizleşir köşeme çekilirim.. Beni tanıyorsa zaten bir sorun olduğunu anlar ve benimle konuşmaya çalışır.. Tanımıyorsa bir şey beklemeye değmez zaten beni hiç umursamamış demektir..
Genelde sessiz kalabilen bir yapım yok. En çok sessiz kalmaya ihtiyaç duyduğum an şüphesiz beni anlamayan biriyle iletişim halinde olduğum anlar oluyor o sebeple. Sessizliğin konuşmaktan daha faydalı olduğu zamanlar çünkü
Baktım karşımdaki beni anlamıyor. O zaman bir vazgeçiş başlar içimde. İşte o zaman sessizleşirim. Konuşmadığım hiç bir konunun bende bir önemi kalmamıştır artık o yüzden konuşmanın bir anlamı yok..
Rica ederim abla :)
Kırıldığım zaman poncik kalbim üzülünce hassas biri oluyorum 😀😀
Senin güzel kabini kıranlar utansın abla :D :D
Cevap
5Cevap
Genelde gergin olduğum zamanlarda. Çünkü böyle anlarda son derece kalp kırıcı bir insan olabiliyorum. Bunun önüne geçmek adına sessiz kalmak benim için en mantıklı hareket olabiliyor.
Anlaşılmadigimı, kırıldığımı, vazgeçtigim zaman... O An ki kolay kolay vazgeçmem sevilmediğimi bahaneler ile geçiştirilmeye çalışıldığında... bu benim için sonsuza kadar susmak oluyor kalbim soğuyor savaşım bitiyor...
Çevrende kimse kalmamiştir ve kimseye anlatcak birşeylerin yoktur işte o zaman anlarsın bağzı şeyleri kendinle baş başa kalınca ama bu iyide bir şeydir bence yani bana göre ben sessizliği severim çok insan sevmem herkeside hayatıma almam mesela bu huyumu severim bence çoğu kişi denemeli
Baba kişisi yine bana sinirlenmeye başlayınca sesizleşip uzaklaşmak istedim o da pek işe yaramadı ama olsun onun deli olduğunu daha iyi görüyorum böylelikle.
Şu son iki gündür böyle elimi kolumu herşeyden çekip kendi kabuğuma çekilesim, eskisi gibi insanları sadece uzaktan gözetleyesim var. Sosyalleşmek bana hiç yaramadı.
Kalabalık la uzun saatler geçirdikten sonra, hiç susmayan insanlarla mecbur aynı ortamda kalınca, işten gelince, üzgünken,.. Daha bugün sessizleştim
İnsanlara laf anlatmaya çalıştıkça değmediğini görünce sessizlesme kararı aldım bir de iç huzurum için çok konuşmuyorum artık kendi içime döndüm işime bakiyorum

Cahile laf anlatmak zor olduğu için kendi akıl sağlığım için susuyorum.
geleceğe karşı ümitsizliğe düştüğümde, bazı ayrılıklar sonucunda, başarısızlıklarım üst üste geldiğinde, ikili ilişkilerin netlik kazanamadığı durumlarda gibi gibi
Hani bazen kendi hayatından kaçma isteği olur ya en çok o zamanlar sessizleşirim kafamı dinlemek ve hayattan kaçmak için..
Geceleri... Uzun uzun düşünüyorum ben ailemle neden daha çok vakit geçirmedim veya artık beni hiç aramıyorlar diyip gecemi geçiriyorum
Yorulduğumda veya sıkıldığımda.
Karşımdaki beni ya da anlattığım şeyi anlamıyorsa konuşmaya devam edip kendimi yormak yerine sessiz kalmayı tercih ediyorum.
Cahil insana bir konuyu ne kadar anlatmaya çalışsan da anlamıyor çünkü.
Çevremdeki insanlar beni anlayamayacak kişiler olduğunda sessiz klamyı tercih ediyorum
Karşımdaki kişi bir halt bilmediği halde bilmiş bilmiş konuşunca 💩💩
Ben değilde tüm dünya bazen 1 saat sussa ne güzel olur
Kafamı bozduklarinda, hayal kırıklığına uğradım anda sessizlesirim..
Canımın yandığı zaman kesinlikle, kimse olmasın istiyorum
Anlaşılmayacağımı düşündüğüm zaman ya da çok kötü hissettiğim zaman...
Karşımdakinin tartışmayı bilmediğini anladığımda bir de birinden vazgeçtiğimde susarım.
Yorulduğum ve konuşsam büyük arıza çıkacak anlarda yalnız ve sessiz kalmayı tercih ediyorum.
Moralim bozuk olduğu veya hayal kırıklığına uğradığım zaman.
Sessiz kalmak bana hiç iyi gelmiyor sevdiklerimle vakit geçirince çok daha iyi hissediyorum
Anlaşılmadığım zaman, cahillerle sohbet ettiğim zaman
Ne zaman sessizleştiğimi bilmiyorum ama çevremdekilerin sen eskiden böyle değildin niye artık konuşmuyorsun dedikleri zaman fark ettim kırıldığım soğuduğum çok şey varmış da sessizleşmeyi köşeme çekilmeyi seçmişim
Barış Fenomen olmuşuun😃👏👏 tebrik ederim
Teşekkür ederim baya oldu :D :)
Ben yeni gördüm. En son sorduğum bı soruda master den bı sonraki seviyeye geçmeyi istediğindi ordan hatırladım
Teşekkür ederim ☺️
Sık sık yaşadığım bi durum , arada güzel oluyor inziva ortamı. İnsan kalabalıkta da zihnen yalnız olabiliyor, O da ayrı bi mevzu tabi.
perşembe günüydü. nedenini hatırlamıyorım ama perşembe.
karşımdakinin beni anlamayacağını anladığımda, hayalkırıklığı yaşadığımda sessizleşirim.
Kirildigimda ya da konuşmanın anlamsız olduğu yerde
Bişeyden vazgeçtiğimde ya da bıktığımda artık susarım
çok darladıkları zaman
Ağrım olunca. Çok gergin olunca.
Hatırlamıyorum
Hayat kütüğüm anlarda
Küstüğüm***
Anlayanım olmadığı zaman..
Kötü şeyler yaşandığında
Ruhen yorulduğum zaman
Sinirlerim tavana çıktığı an
Uyku zamanları
Üzüldüğümde. Kırgınlığıma iyi geliyor
Anlattıklarım duvara çarpıp geri geliyorsa
Akşamları işten eve gelince
Bugün sessizim, üzgünüm ama yarına geçer ✌️
Yanlış anlaşıldığım zaman.
Umudu kestiğimde..
Kendimi kötü hissettiğim zaman.
Herhangi bir konuda tartışırken
Kendimi yalnız hissedince
Moralim bozukken yalnız kalmak istiyorum.
Umutsuz kalınca, mutsuzlaşınca
Geceleri
Şu son bir yıl falan
Annemle konustugum zmn
Sinirli olduğumda
Kırıldığım zamanlar
Gece
Üzüldüğümde
Kırıldığım zaman
Beni kıran bir hareketini bir daha yaptığında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?