2030 a doğru muhtemelen göçmen sayısı 20 milyonu aşacak
Tüm suriler vatandaşlık alacak.
Bazı afganlar vatandaşlık alacak.
Neyse taraflar şu şekilde...
- selefiler, hizbullah, pkk, feto, ışıd, çeşitli tarikat ve cemaatler
Dığer tarafta
- Kuvay- ı Milliye, Tsk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Elime çiğdemimi alıp oturup izleyeceğim..😏
Bu saatten sonra kılımı kıpırdatmam.
Umrumda olmaz AKP'lilerin ülkeyi getirdiği durum için niye ben savaşıyorum? Olar savaşsın
Ee hani atatürk önderdi
Kanka Atatürk ülkenin bu halini görebilseydi emin ol kurtarmak için tenezzül etmezdi onu geç bu yüzden
Ataturku bilmediğin hayatini okumadigin o kadar belli ki
Hiç alakası yok ayrıca dediğim gibi ben onların batırdığı ülkeyi kurtarmak zorunda değilim oh ne güzel dünya sağcı İslamcı kesim ülkeyi batırsın sonra solcu laikler gelsin kurtarsın niye? Tekrar batırmaları için mi?
Yurt dışına yerleşme planları yapıyorum. Yansın su veren itfaiyenin hortumunu zikeyim.
Ben sevgili Atamın yanına gidiyorum siz ne haliniz varsa görün
İttihat ve Terakki asla ölmez.
https://www.youtube.com/embed/ceCbYEFjI40Umrumda değil ümmet ümmet diyenler savaşsın
Sen AKPli değil misin kanka
Ee mustafa kemal 'in yolundan gitmiyor muydun
AKP'li değilim
Düne kadar tayyibi savunuyordun bana ssjsj :D
Erdoğan oy verince AKP'li mi oluyorum?
CHPli oluyorsun
Vatanı terk ediyorum.
Olum hani atatürk önderdi
Profil fotonu kaldır la o zaman savasmiyacaksan
Atatürk önder de bu halk Atatürke düşman.
Gene ittihatçılar kaldı desene
ZULME KARŞI MUKAVEMET
İttihatçılar gibi vatanı geçici olarak terk etmek lazım.
Hangileri?
Cemal paşa suriye kasabı
Halil kut ingilizleri esir aldı
Yakup Cemil asıldı
Kuşçubaşı arap çölünde esti
Fahrettin paşa medinede savaştı
Nuri paşa bakü fatihi oldu
Enver paşa türkistanda şehit düştü
Atatürk ve ısmet paşalar savaştı
Doktor nazım propaganda yaptı
Ve daha niceleri
Cumhuriyeti kuran ittihatçı kadrodur
Kaçı terk etmiş mucadelece etmeden
Ya da terk etmezlerse ayak bağı olacaklarından dolayı mı gitmişler?
Talat paşanın öldüğünde yanlış hatırlamıyorsam kefen parası bile yoktu
Ki bu adam sadrazamlik yaptı
Öldürende ermeni?
II. Meşrutiyet öncesi bir kısmı Selanik'te bir kısmı Avrupa'daydı istibdatta barınamadıkları için.
Peki savaşta milli direnişi yapmadılar mı
Ben zaten suandan değil 2030 dan bahsediyorum
şu an varsa imkanin gidersin
Ama 2. Kurtuluş savaşı zamaninda napar bir ittihatçı
Asıl soru bu
Geri döneceğiz zaten evet
Hee allaha şükür
Turkiyenin arapcilara değil
Ittihatcilara ihtiyacı var
Yolun açık olsun kankam
Allaha emanet ol
Sağolasın 🇹🇷🤘
Ne 2030u 1 2 yil icinde ortalik karisir
Yok o kadarda değil
İstanbul depreminden sonra kopacak tufan
2030 a kadar deprem ihtimali yüzde 80...
Ist depremi olursa sayet evet sonrasi isgale kadar gider fakat ongorum 29 ekim 23e kadar ortalik karisabilir tabi olmayadabilir bu tahmin sadece hudaparin ne yapacagi onemli ozgurlukler kisitlanirsa ayaklanma olabilir