Güncellemeler
+1 yıl
yüz hatları nasıl olur diye sordum herkes farklı yorumlamış 😂
Yani dışarıdan baktığınızda tam vir Türk kızı dediğiniz fiziki yüz hatları vs nasıldır türk kızlarını tanımlar mısınız
Gözü dudağı boyu yüz tipi vücut tipi vs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Genelde kısa boylu olurlar
çekik gözlü, orta ya da kısa boylu, genel olarak kahverengi saç ve göz rengi, beyaz ten, çıkık elmacık kemikleri, al yanak
Teşekkür ederim en uygun siz cevapladınız🌺😂
Şu an dünya genelinde kadınlar tek tip olmaya başkası. Sanki bütün kadınların dudaklarını arı solmuş. Bu vahim bir durum.
Evet artık baya itici geliyo açıkçası önceden hoşuma giderdi ama şu an herkes kardeş gibi
Ağır eleştirmek gibi olmasın ama insanın midesi kaldırmıyor görünce.
Benim burnum da deviasyon var doktora gittim ameliyat olman gerekiyı dedi ama burnumdan memnunum çok az bi kemer var sorf estetikli demesinler diye ameliyat olmuyorum 😂😂
Burun estetiğini çok kötü bulmuyorum şahsen. Ne olduysa yüz ve dudak dolgusu ortaya çıkınca oldu. Karada yüzen ördek gibi dolaşıyorlar ortalıkta.
Ama burnumda sorun yok ki o etiketi taşımak istemiyorum burnum küçük yüzüme göre yani
Evet yüz ve dudaktan sonra herkes aynılaştı
Şeytanın, insanlarla dalga geçmesi böyle oluyor işte. Bütün insanları parmağında oynatıyor. Eğer sağlıktan dolayı ameliyat olman gerekiyorsa ve görüntüsüne etki etmeyecekse operasyon olabilirsin.
Estetik olmadan oluyomuş ama burun ucu düşme riski çok yüksek miş
O zaman doğal yollarla çare bulmaya çalış. Made öyle riske girme.
Gidebildiği kadar kullanıcam işte 😂
Düşecek hâli yok. Kullan. 😊
Dışardan değil de içerden bakinca kara vajinalilar 🤣🤣
Ben dışarıdan bakıldığında gördüğünüz özellikleri sordum o yapısal bişey
Genetik işte
Kısa boy minyon küçük göğüslü
Yüzleri nasl oluyo
Yuvarlak
Anladım teşekkür ederim
Boyacı ustası gibi geziyorsa, kesin Türk. d
Herkes aynı değil ben çok sevmem meselaa
iyiside var kötüsüde:) genel iyi
Yüz özelliklerini nasıl tanımlarsınız
sert
Erkekleri daha sert ama neyse hepsi höt höt nerdeyse
biz sertiz o ayrı:)
Ama kızlara yakışmıyo şahsen ben naifliği nazikliği çok seviyorum kıza kaba davranışları yakıştırmıyorum
çok itici bana göre sert bakış ve duruş
Bende öyle düşünüyorum
tebrikler :)
Yabancı kızlar çok güzel ruslar mesela😭
Göbüşlü
Her gördüğün göbeği olan kıza a bu türk mü diyosun
Yoooo
Pekiii
Sende öylesin demekk
Hayır değilim
Hmmm
Türk değilim heralde
Ya şakasina takiliyorum
Bende aynı şekil 😄
Oo uydu kafalarimiz 😅
😄
Mesajlaşakmı
Ya bişey diycem ya çirkin çıkarsam mesela ben buna anlam veremiyorum bi çok kişi mesajlaşalm vs diyor karşısındakini görmeden 😂😂
İstersen ağzınla burnun yer değiştirsin ben sevgili arayisinda degilim ki 😅
Geneli öyle bilemedim 😂😂
Yani mesaj atacaksin 😎
Hayır 🙃
Ben gizleniyim 😈😈
Siz bilirsiniz 😂