Şimdi size sadece bir saatinizin kaldığı söylenseydi, en çok neyi yapmamanın pişmanlığını yaşardınız içinizde?

Şimdi size sadece bir saatinizin kaldığı söylenseydi, en çok neyi yapmamanın pişmanlığını yaşardınız içinizde? Sevdiklerinizle daha çok zaman ayırmadığınız mı otururdu kursağınıza, yoksa kendinize yeteri kadar zaman ayırmadığınız mı? Mesela en son ne zaman aldığın mucizevi nefese odaklandın ya da aynada gözlerinin içine bakarak ne kadar güzel bir insan olduğunu fark ettin? En son ne zaman işin olmadığı halde Kadıköy’den Eminönü’ne vapurla gittin, martıların gökyüzünde adeta süzülür gibi nasıl uçtuğuna dikkatle baktın, denizin kokusunu doyasıya içine çektin? Mesela en son ne zaman anneni babanı sevdiğini söyledin onlara. En son ne zaman şükrettin sahip olduğun tüm güzellikler için inandığın güce? Hep daha var dedin, yarın olsun hayır olsun dedin. Bilemedin ki hayat aldığın nefes, ölüm ise verdiğin nefes kadar yakındı sana. O zaman bugünü kaçırma lütfen sanki bir saatin varmış gibi yapabildiklerinin hepsini yap yapamadıklarını da not al bir kenara. Olurda bu son saatin değilse en azından hayatında neleri kaçırmaman gerektiğini biliyor olacaksın. Sevgiyle, farkında olduğunuz bir hayatı doyasıya yaşamanızı diliyorum..😻

Tik tak tik tak
Tik tak tik tak
Şimdi size sadece bir saatinizin kaldığı söylenseydi, en çok neyi yapmamanın pişmanlığını yaşardınız içinizde?
Cevapla