Şimdi size sadece bir saatinizin kaldığı söylenseydi, en çok neyi yapmamanın pişmanlığını yaşardınız içinizde? Sevdiklerinizle daha çok zaman ayırmadığınız mı otururdu kursağınıza, yoksa kendinize yeteri kadar zaman ayırmadığınız mı? Mesela en son ne zaman aldığın mucizevi nefese odaklandın ya da aynada gözlerinin içine bakarak ne kadar güzel bir insan olduğunu fark ettin? En son ne zaman işin olmadığı halde Kadıköy’den Eminönü’ne vapurla gittin, martıların gökyüzünde adeta süzülür gibi nasıl uçtuğuna dikkatle baktın, denizin kokusunu doyasıya içine çektin? Mesela en son ne zaman anneni babanı sevdiğini söyledin onlara. En son ne zaman şükrettin sahip olduğun tüm güzellikler için inandığın güce? Hep daha var dedin, yarın olsun hayır olsun dedin. Bilemedin ki hayat aldığın nefes, ölüm ise verdiğin nefes kadar yakındı sana. O zaman bugünü kaçırma lütfen sanki bir saatin varmış gibi yapabildiklerinin hepsini yap yapamadıklarını da not al bir kenara. Olurda bu son saatin değilse en azından hayatında neleri kaçırmaman gerektiğini biliyor olacaksın. Sevgiyle, farkında olduğunuz bir hayatı doyasıya yaşamanızı diliyorum..😻

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer