
Hata yapın ki bu hatalardan önemli hayat dersleri çıkarın. Böylelikle içinizdeki zayıf çocuk güçlenmiş olur.

Hata yapın ki bu hatalardan önemli hayat dersleri çıkarın. Böylelikle içinizdeki zayıf çocuk güçlenmiş olur.
Ben her zaman için kendimi seviyorum yani içimde ki çocuk aslında son zamanlarda pek yaşamasa da genelde bazı özelliklerim hala yaşadığını gösteriyor mesela çizgi film izlemek ya da şarkıları çok sevmek gibi. güçlendirmek için de genel olarak hatalarımdan dersler çıkartırım kendime kızmak yerine çözümlere odaklanmayı denerim her zaman için bunlar yardımcı oluyor
Içimdeki çocuğu yetiştirmek için her şeyden önce onun bu dünyada gerçekten de iyi bir insan olmasını sağlardım. Toplumsal baskılardan daha uzak daha özgüvenli ve daha cesur bir çocuk olması için her zaman onu teşvik ederdim. Bu dünyada bir gün gerçekten de iyiliğin kazanacağını düşünüyorum. Bunu başarmak için de kişilerin her zaman cesaret sahibi olması gerekiyor. Ben de hayatım boyunca kendi içimdeki çocuğa her zaman bu şekilde mesaj yolladım.
Zayıf kalması tercihim..
Çok teşekkür ederim..💛🙏
Rica ederim 😊🌹
Cevap
7Cevap
Çocuğu bilinçli bir şekilde yetiştirmeye özen gösteririm
Hayallerimi, küçüklük hobilerimi kullanır onlara vakit ayırırım ve tabii insan, hayvan bebeleriyle vakit geçirim ♪
Eksik veya fazla yaptığım ne varsa gözden geçirir, eleştiririm.
İçimde bir zayıf çocuğun olduğu kanaatinde değilim.
Zayıf bir çocuk yok içimde. Duygusal olmayan biri var.😊
Kendi kendine güçlendi hocam hatta çelik gibi oldu
İçimde yaramaz bir çocuk var çok güçlü.:)
Güçlü olmak ne güzel şey 😊Bazen görüyorum karakter olarak güçsüzlüğünden dem vuran kişilere denk gelince
Dem vuran tek çayımız olsun.:)
Afiyetler olsun:)
Beraber olsun:)
Teşekkür ederim 😊
Öylesine masum öylesine güzel bakıyorsun ki seninle tanışmamak elde değil...
Her şeyi :D
Bol cips yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?