İnsanların sizin hakkınızda iyi-kötü eleştiri yapması hoşunuza gider mi? 📍

İnsanların sizin hakkınızda iyi-kötü eleştiri yapması hoşunuza gider mi? 📍

Başkasından dinlemek her zaman daha çok hoşuma gitmiştir. İnsan kendini aynada çoğu zaman iyi yönlerini arada bir de kötü yönlerini görür. Fakat dışarıdan bakılan bir göz ilk etaplarda sana karşı nötr olduğundan tarafsız yorumlarda bulunur ve bunları sana bir zaman sonra anlattığında senin aynaya baktığında göremediğin bir çok şeye farkındalık kazandırmış olur
Ben genelde başkasından dinlerken keyif alırım çünkü zaten bildiğim bir şeyi benim anlatmam güzel gelmez ama bir arkadaşım ya da değer verdiğim birisi anlatırsa o zaman daha çok hoşuma giderdi yani beni tanıması ve benim karakterimi kişiliğimi bilmesi beni çok iyi tanıdığını gösterirdi ama kimseye gidip ben nasılım diye sormam kendisi anlatmak isterse anlatın tabi ki de derim.
Başkasından dinlerken, ama dinlediğim kişi canım değilse tabi.
Embesil değilse 😂
Jsjsjs 😅
Kendim anlatırken de severim sevdiğim değer verdiklerimden dinlemeyi de, ki zaten beni bilenler benimle aynı düşünüyor hep tabi sohbet sırasında bunu demiyorum ama ben biliyorum kendimi 😃
Sen mükemmel bi detaysın🌸😅
😃🫣 🌸
Cevap
16Cevap
Beni tam anlamıyla tanıyan insanlardan dinlerken
Kendimi anlatmaktan sıkıldım keyif vermiyor. Başka birinin anlatması keyifli
Başkaları beni anlatırken olumlu ya da olumsuz acayip götüm kalkıyor
Yaşayarak, yaşatarak.. Keyifli geceler..
Her ikisinin de verdiği keyif ayrı valla ama bir başkasından duymak daha keyif verici benim için. Yapıcı olduğu ve saygı çerçevesinde yapıldığı sürece her türlü eleştiriye açığım😄
Öyle tabii ki ama karşımızdaki cahil olmadığından emin olmamız gerekiyor eleştirisi yanlış olabilir 😃
Haha aynen öyle saol🌸😅
Beni çok yakından tanıyan biri kişiliğimi yorumluysa çok hoşuma gider. Birilerinin beni anlayıp, analiz edip yorumlasını da hep hoşuma gitmiştir. Bu yüzden sanırım, ben kendimi anlatmaktansa başkasından dinlemeyi tercih ederim.
Kendim anlatırken zevk almam biri söylerse hoşuma gider. Eleştiriyse de hatalıysam eğer düzeltmeye çalışırım
Kendimi başkasından dinlemek daha güzel geliyor çünkü kendime dışarıdan bakmış gibi hissediyorum ♪
Kendimden bahsetmekten gerekmedikçe pek hoşlandığım söylenemez. Ama hakkımdaki düşünceleri dinlemeyi seviyorum. Hele ki zeki birinden
Başkasından dinlerken daha keyifli oluyor, acaba nasıl bir izlenim yarattım diye merak ediyorum.
Kötü eleştirileri genel olarak kimse sevmez, üstlenmez de.
Genelde keyif alırım.
Ben kendimi yeterince ve gayet haklı zamanlama ile eleştiriyorum zaten bi baskasindan olumlu/olumsuz kendimi dinlemeye ihtiyacim yok😊
Kendim kendimi yeterince övüyorum başka bir kapıdan bakmak hoşuma gider :d
Yooo nötür olurum.
Zaten insan olmanın gereğidir.
Gerçek olanda odur zaten.
İnsan kendi hakkında güzel şeyler duyunca mutlu oluyor bea
Ben kendimi biliyorum başkası ne derse desin çok umrumda değil açıkçası
kendim anlatirken daha cok keyif aliyorum
başkasından dinlerken
Anlatsın ben dinlerim.
Başkasından dinlerken tabiki
Başkalarınin söylemesi daha çok hoşuma gider 😄
Başkalarından dinlerken.
Başkası anlatsın, keyifleneyim.
Kesinlikle kendim konuşurken
Başkasından
Baskasi anlatirken
Duruma gore
@seymabasu1 seyma canım şu soruyu şikayet edermisin Sizce bay bay kemal nereye gidiyor olabilir? ↗
Başkasından dinlerken
Her ikisi de hoşuma gider.😄
keyif alırım
Başkalarından dinlerken
başkasından
Sevmiyorum
Başkası anlatırken
Baskasii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?