Selam, 👾 Şimdiye kadar geriye dönüp baktığınız zaman en çok hangi duyguları yaşadınız, ve yaşadığınız duygular mı yoksa yaşayamayıp içinize gömdükleriniz mi daha çok oldu?

Selam, 👾 Şimdiye kadar geriye dönüp baktığınız zaman en çok hangi duyguları yaşadınız, ve yaşadığınız duygular mı yoksa yaşayamayıp içinize gömdükleriniz mi daha çok oldu?

İçimde en çok özgürlük duygusu biriktirdim sanırım. Ömrümün büyük çoğunluğu insanları memnun etmek ile geçti. Kendime hiç bir yatırım yapamadım. Özgürlükten çok uzakta kaldım hep
Kimi zaman kediden kaçan fare gibi çaresizlik yaşadım.. kimi zaman beynimin içinde fillerin tepismesi gibi öfkelerim oldu.. kimi zaman bir ayıyla karşılaşmak gibi şaşırdığım zamanlarim.. kimi zamansa yagmurla gelen gökkuşağıni görmek gibiydi mutluluklarım.. tüm duyguları hemde zitliklariyla yaşıyor her insan.. hayat böyle bir şey sanırım
Yaşamak isteyip de yaşayamadıgim duyguları çok biriktirdim bundan mütevellit sabır sabır da çok çektim.. iyi şeyleri hep içimde sakladım.. çok iyilerini çevreme dağıttım
Umarım hep mutlu olursun abla :))
Barış 'cim keşke üç beş cümle ile anlatabilsem duygularımı. Kitap yazmam lazım kendimi ve duygularımı ifade edebilmek için
Cevap
7Cevap
Sabır çok biriktirdim. Ama artık ne bir şeye tahammülüm var, ne de sabrım. Tutmuyorum artık içimde bir şey.

İyi duyguları hep içimde biriktiririm. Sakin bir yapım olsada tabi bende insanım doğal olarak öfkelenebilirim. Ama bunu içimde tutup insanlara yansıtmam. Zaten öfkemide içimde biriktirmeden unuturum.
https://www.youtube.com/embed/ZDhCVN31kCsBazen bir söz bazen bir değersiz sözler
Yani hayatın tadını çıkarmak sevmeyi sevilmeyi onunla hissetmek
Fakat neyse fazla söze gerek yok iui gunler diliyorum
En çok yaşadığım duygular mutluluk ve üzüntü. Yaşayamayıp içime attıklarım da oldu tabii ki ama yaşadıklarım daha fazladır diye düşünüyorum. 👾
Yaşamayıp içime gomduklerim de yasayıp ders aldığım duygularım tecrubelerim de oldu sonuçta insanız beladan dahi tecrübe sahibi ölüyoruz 🙂
İcime cok fazla isyan ofke ve can kiriklari sigdirdim. Bi gun bi yerde patlak verir psikolojim ama ne zaman iste onemli olan o 🤯
Şimdi anlatsam İstanbul, dan Sivas'a yol gider
Yani çok uzun bir hikaye
Nefret umutsuzluk. Aşkı yasamak isterdim en azından bir kerelik tecrübe etmek için
Sevgi, heyecan ve nefret sanıyorum.
Biriktirmiyorum salıyorum duygu beni bozuyor
Sabır, hayal kırıklığı
Çoğu duygumu yitirmiş gibi hissediyorum.
Korku kin föke üzüntü
Umursamazlık.
Acı umutsuzluk...
Öfke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?