Selam, ☕ Bir insan iyi olmasına rağmen karşısında ki kişilerden kötülük görüyorsa sizce nerede hata yapıyor olmalı. Ve siz bu zamana kadar kötü insanlara ne tepki verdiniz.

Selam, ☕ Bir insan iyi olmasına rağmen karşısında ki kişilerden kötülük görüyorsa sizce nerede hata yapıyor olmalı. Ve siz bu zamana kadar kötü insanlara ne tepki verdiniz.

Karakteri iyi biri zaten sürekli olarak kötülük görür bu normaldir. İnsanlar iyilik vampiri gibi fayda gördükleri insanı sömürürler. Bu sebepten de fazla iyi olmak saflıktır. İyiliğin çoğunu insan içinde tutmalı herşeyi dozuyla vermek ve sınırını bilmek en iyisi
Karakteri iyi bir insanın kötülük görmesi için bir yerlerde hata yapıyor olmasına gerek yok bence. Kötülükle karşılaşmak, haksızlığa uğramak ya da dışlanmak için karakterinin iyi olması yetiyor bazen...
Ben bu tür insanlardan uzak durmaya çalışıyorum, tamamen hayatımızdan çıkaramıyor olsak da mesafeli davranmalıyız diye düşünüyorum.
İyi niyetli biri zaten hep kötülük görür
Zaten hep böyle olmuyormu?

Doğru olmanın kaderidir yalnızlık 😅Ama işin sonunda herzaman onlar kazanır. Çünkü doğru bir hayat yaşayarak kendine olan saygısını korur. Elbette onlarında değerini bilen çıkar ve yanlızlığı bir gün son bulur .
https://www.youtube.com/embed/_HtGb3306ToBende bu ara taktım transformers a 😅
Bende bazen yüzüklerin efendisine takıyorum o Rohirrim sahnesi özellikle :D
https://www.youtube.com/watch?v=SBaITnCSsnQ
Teşekkür ederim barış
Rica ederim kardeşim. şarkı da güzel dinlerdim eskiden. Hatta fenerbahçe gol müziğidi bir ara :D
Kullandılar evet bu müziğide
Cevap
12Cevap
Kendini kullandırtmaya yönelik hareketleri vardır. Karşısındakine de daima iyi niyetli yaklaşır, onu hep rahat ettirmek istiyorsa zaten karşı taraf bunu anlayıp zaman geçtikçe onu kullanıp kötü davranmaya başlayacaktır. Benim fikrimce.
İyi niyeti suistimal ediliyordur bence hayır demeyi öğrenmeli bu arkadaş.
Katılıyorum insan hayır demeyi bilmeli.
hayatında sana kötü karşılık veren insanlar olacak sen yine de kötü olma çünkü iyi olmak böyledir :) hayat ektiğini biçilerek ilerlediğin bir yer kimse ektiği elma ağacından portakallar toplamıyor örneğin
Mesafesini koymadığı için ve hayır diyemediği için bu kötülüğe maruz kalıyor.
Bence de
Hep kendi gün sandığı için... bunu yapmayı bıraktığı an kimsenin kirmasina kendine haksızlık yapmasına izin vermez. birazcik gözünü de açacak insan
valla insanlara fazla güvenmemek gerekiyor dışarıdan gelecek tehlikelere karşı temkinli olmalıyız belki de genelde kötü insanlara öfkemi kusarım içimde tutamam yani de ama bunun da zararı bana oluyor çok yıpranıyor hayat gamsız insanlara güzel bence
Bu dünyada hep iyiler kaybeder kötüler kazanır iyi biri de olmayacaksın kötü biri de sadece adaletli olmak gerek kimse iyi niyetinizi hak etmiyor çünkiii
Fazla iyi olup kendini suistimal ettiriyordur
Nerede hata yapıyor biliyormusun çok basit iyi olduğu için.
Bu hayat en çabuk iyi niyetlileri harcıyor ne yazık ki. Biraz bencil olmak lazım
Zayıf bir kişiliği vardır duyguları mantığına galip geliyordur ve sürekli affedip her şeyin daha da ileriye gitmesine sebep oluyordur. İlk hatasında hayatından çıkarmalı. Hemen insanlara güvenmemeli
İnanmıyorum ben ona illa her insan bir şey yapmıştır bir tane olsa bile bence
Herkese iyi davranmak yaramıyor dozunda olmalı bence bu sefer üzülen iyi davranan taraf oluyor insan tavrını belli etmeli
Kendini kullandırtıyordur. Aptaldır
Katılıyorum doğru bir yorum
Sorunda cevapladın zaten 😂 iyi biri olduğu için
Karakteri iyi değildir
Hatayı kötü insanlara iyi olmak ile yapıyor
Hâlâ o insanlara ksrşı iyilik yapmakta.
Kötülük gördüğü insanlara yüz veriyordur.
yanlış insanlara iyilik yapıyordur
Beşir gibi olur sonu en iyisi kötü olmak.
İlişkide alma verme dengesi bozulmuştur.
Kötü insanlara fazla geliyorlardır.
İyi olmak her zaman iyi değildir.
Mesafe koyarak hayatımdan çıkararak
İyi olması.. zayıf olmasını kamufile edemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?