Verdiğim hiçbir kararın arkasında değilim, bu neden kaynaklanır?

Herhangi bir konuda karar veriyorum daha sonra keşke diğerini tercih etseydim diye pişmanlık yaşıyorum ama eminim ki diğerini tercih etseydim yine pişmanlık yaşayacaktım. Kısacası hem çok kararsizim hem de verdiğim hicbir kararın arkasında değilim her kararımda pişmanlık yaşıyorum bu neden olur?

Verdiğim hiçbir kararın arkasında değilim, bu neden kaynaklanır?
Cevapla