Günaydın arkadaşlar birbirimizi rencide etmeden mantık çerçevesinde cevap verirsek daha uygun olur bence
Sadece Merak?
Sadece Merak?
Kadınlar ayrıntıcı olduğundan daha net soru sorarlar. Ama o sorunlarada en mantıklı çözümleri kadınlar değil erkekler yaratır
Zaten toplumun genel yapısı erkek egemen olduğu için sorunlarıda erkeklerin çözmesi daha olası
Ataerkil insanlığın doğasıdır zaten. Savaş ve baskı zamanlarında otorite hep erkeklerdedir. Kadınlar topuk olur:)
Sorunun konusuna gore değişir ama.
Ucu açık bir kelime ama?
Cevap
3Cevap
Kişiye göre değişiyor ama mantıksız soru mantıklı sorulara göre daha çok.
Evet haklısın
Bu sitede genel olarak her iki tarafta mantıksız soruyor 😂
😃 Sanırım kızlar bir tık daha mantıksız soru soruyor diyecem ama erkeklerden de köle olacam diyenler falan var, zor soru la 😂
😃 Aslında bu iş için yapay zeka botu yazılabilir ama data labeling nasıl olacak 🤔
Aynen öyle zaten yapay zeka da bu siteyi görse afallar 😂
Aynen ama bence bazı sorular troll 😃
bu soru bence cevaplamis olmali kimin mantiksiz soru sordugunu 🤡
Kimse sormuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar