Günaydıııınnn! Musmutlu günler olsun..

İlk çay/kahveler benden
Günaydıııınnn! Musmutlu günler olsun..

İlk çay/kahveler benden
Bu konuda bir şey söylemek istiyorum.
İnsanlara karşı güler yüzlü olmak çok güzel bir şey.
Bu bir kültür olmalı.
Ya öyle bir duruma geldik ki gülsek neden güldün oluyorsun, ya da hal hatır sormak nasılsın demeyi insanlar garipser buldu.
Ben mağazacılık yapıyorum gelen müşteriye güler nasılsınız diye sorarım bazıları sıcak karşılar içten cevap verir bazılarıda ilk önce şaşırır ve somurtkan bir şekilde cevap verir.
Bu kadar düz olmanın mahkeme duvarı suratlı olmanın bir anlamı yok.
Bir sıcak gülüşle mutlu olan insanlar var.
Bir hal hatır sormak nasılsın demek bile insanın üzerinde pozitif etkisi var. Bizzat işim insanlarla olduğu için gözlemliyorum ben bunları.
Kısacası biz bu durumdan iyice uzaklaştık ve somurkan bir insan haline geldik.
Dün kapıya bir çingene geldi bak anlatayım 😄 perde falan satıyor kadınlar toplanmış bende ne var dedim gittim. Kolay gelsin dedim su getireyim mi dedim. Yürüyerek geziyorlar ya hani. Kadın dedi ki bişey alacaksan indirim yapmam yahu dedim ne alaka bir bardak suyu da karşılıksız vermiycez mi şaşırdı, onun şaşırmasına ben daha çok şaşırdım. Niye böyleyiz ki bir bardak su yani
Sorsan ben değişiğim 😂
Günaydın günaydın :)
Dönere iskendere cağ kebabına gelesin inşallah. Bir elinde urfa kebap bir elinde lahmacun olsun. Önünde çikolatalar arkanda dolmalar sarmalar mantılar olsun inşallah :) Bence çok güzel dileklerde bulundum kıymetimi bil bak :D
Bunlar yanlız, benim için iyi dilek değil 😂 korkulu rüyalarım
Et yemeyen biri için hayat çok zor 😄
Ölem mi atam mı kendimi aşşşa.
Ha başka zaman olur yani sağol be 😂
Allah seni bildiği gibi yapsın 😒 mektup bırakacam en güzeli
Zaten adını yazmak için mektup bırakıyorum ya 😂
Önce atla bakayım bişey olacak mı 😄
Bakyim insan ölüyo mu
3. Kat muhtemelen 7 metre oluyor galiba
Bence de 😂😂
Yahu ben yemiyoooooommmmm 😄 alla alla
Tavuk olursa
Maşallah orurmasın midene
Afiyet olsun sıhhat bul 😂😂
Hadi ya şaşırdım
Bişey dycektim demiyorum 😄
I-ıııı demem
Cevap
37Cevap
Evet bence hissettirir yani bunun için aslında yanında olmaya gerek yok içten gelen bir mesaj bile bence insanı iyi hissettiriyor en azından ben daha iyi hissediyorum. tabi yanında olmak sarılmak destek olmak daha iyi hissettirir. ama desteğin her türlüsü kişiyi güçlü yapar öz güven verir. bu yüzden de iyi dilekleri her zaman söylerim arkadaşım olduğu zaman.
Dileğin kimden geldiğine göre değişir
Selam gadası 🙃
İyi dileklerde bulunmak illa ki karşı tarafa iyi gelir. Ama onunla sohbet edip derdine ortak olmak onu anlamak daha da iyi hissettirir.
Çaylar benden dedi, gönlümü aldı valla. Çay önemli 😀
☕ buyrun
Teşekkür ederiz efenim o zaman pastalar bizden
Aa çok makbule geçti
Tabi ki günün aydın olsun neşen eksik olmasın gülerken yüzündeki çukurlaşan yerler varya işte onlarda eksik olmasın hayırlı işlerin olsun.
Bak size iyi dileklerimi ilettim umarım pozitif enerjim yansımıştır size sağlıcakla kalın.😊
☕ yansımaz mı teşekkür ederim
Tabii ki pozitif hisler insanı olumlu etkiler.
Evet, toplumda herkes negatif telkine endeksli konuşuyor, yapamazsın edemezsin olmaz nahh olmaz, yapmışlar olmuş sen de yaparsın diyenlere ihtugac var.
Çok sıkmışlar seni belli 😄
Hayır, çok yapmacık! Bunu dilerken samimi olmadıklarını biliyorum. Kimisi laf olsun diye, kimisi mecburen, kimisi adet yerini bulsun diye habire dileyip duruyorlar…
Karsidaki ruhsuzsa hissettirmez herkes icin gecerli degildir bu durum, cogunluk olarak evet hissettirir hep bu sekilde devam etmemeli ama cayiniz, corbaniz, kahveniz de olsun 😂
evet hemde nasıl guz3l psikoloji ile çevresinde etki eder düşünsene biri seni öperek uyandırıyor kahvaltıya yardım ediyor sence nasıl olurdu
Tabii ki iyi hissettirir
Ben Allah'ın belası , meymemetsix gibi şeyler dediğim halde mutlu oluyorlar. bence insanlar konuşmaya aç
İyi hissettirir tabii ki de, size de günaydın 🌸☕
🥐🍪
Teşekkürler 😄😋
Ne demek efenim
Bana iyi dileklerde bulunulması duygularım hususunda bir değişim yaratmaz.😂
karşıdakini iyi hissettirmek için değil içimden geçeni söylemişimdir.
Evet hissettirir, kestiniz için teşekkürler benden de size çikolata 🤭
☕🍪🥐 kurabiyede var oh
😘😊😅💐
Olmayacak şeyler için sevinmeye gerek yok 😂
Aynen bravo , ego kibir yanlış.
Henüz kendimize gelmedik
evet ister istemez morali yukselir )
Kesinlikle onu iyi hissettirir.
Evet hissettirir, gunaydin
☕
Tesekkurler butun gece uyumadim aksama kadar tutar bu beni :D
Dev hizmet 😄 bitince söyle yenileriz
Yenileyeceksen cok biter :D
Tüm gün kahve servisi yapamam abartma 😄 arada yenilerim
Kibarligina mi yanayim, fenomenlerin iletisim kurabilmelerine sahit olusuma mi yanayim bilemedim :D yok yok sen yeniledikce icerim ellerine saglik
Bir fenomen düşmanı daha 😂😂 benim sorularıma gelmemiş olman senin problemin 😒 😄 herkesten değişik olduğum doğrudur da arkadaşlara haksızlık da etmemek gerek. Afiyet olsun
Bilmiyorum denk gelmedim diyelim dusmanlik yok estagfurullah :D tesekkurler
Genelde sorularımda sohbet ederim bazen çok yorum geliyor yetişmek imkansız oluyor tabi de genelde işte 😄
Hadi kaptın bi kahve daha ☕
Ozel hissettirmedi o zaman :D ellerine saglik
Talepler fazlaymış 😄 afiyet olsun
2 saatin ustune bi kahve daha neden aldim nerden esti :D
Ben o arada uyudum 😂😂😂 yorumu sonra vördüm gelmişken de boş geçmiyim dedim. İçmiyceksen alıyım
Anladim iyimis :D ara ara yokla o zaman, içiyorum
Alırdım valla 😄 neyse yorumlar gelmeye devam ederse arada atarım bi bardak 😂😂
Hemen aliyosun sen de gonulsuz veriyosun heralde
Yoo çok kibar değilim ondan 😂
Ihmal etme :D
Daha gün doğmadı sizin orada
Evet cok guzel
Evet özel hissettiriyor.
Kişinin samimiyetine göre değişir.
Elbette iyi hissettirir
Nerede o eski temenniler
şimdi iyi oldum
tabiki pozitif etkisi var
Hissettirir
Evet öyle
İyi hissettirmez.
O anlık olabilir ama geçmez 😅
E kimseyi ömürlük mutlu edemeyiz ya 😄 anlık tabi
Bana anlık mutluluklarla gelin 😄
Kimde ne etkiyi yaratir bilinmez
Boş dileklere karnımız tok.
İvet
☕
sen öyle zannedersin ama hayır
Olabilir tabii
Tabisiii
Bence kim derse desin iyi hissettirir
Evet
Bence evet
Şahsen bana sıradan gelir
Hissettirir evet
anlık mutluluk tabi
Bilmemm
Barış bokumu yedi ve çok beğendi
Tabiki
hissettirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?