Öz güven eksikliği mi yoksa kendini beğenmediği için mi yaşça küçük insan kılığına girmeye çalışıyorlar?

Öz güven eksikliği mi yoksa kendini beğenmediği için mi yaşça küçük insan kılığına girmeye çalışıyorlar?

Herkesin kendi kararıdır. yani belki de öyle mutlu oluyordur. belki de gençliğini yaşamamıştır ya da genç hissediyordur. bu yüzden de yargılamak bana düşmüyor.
Seni anlamıyorum bazen garipsin.
Neden?
Biz kadınlar biraz tuhafiz bu konuda. Yaşımız biraz küçükse kendimizi makyajla, kıyafetle büyük gösteriyoruz ama yaşımız biraz varsa küçültmek için uğraşıyoruz. Kötü bir şey düşünmüyorum tamamen psikolojik
32 kilit bir yaş misal o yaşı deviren kadınların özellikle ev kızı/hanımıysa davranışlarını incele. Barbie fotoları...
Ama iş güç sahibi kadınlara bak ya da ünlülere bak gayet makyajsız saçı beyaz foto da koyuyorlar. Ama ergen kızlar öyle değil onlar hep barbie. Genelde evlenmemiş, işsiz, İnternet kuşu oluyorlar.
Sevilme ve kabul görme paranoyası olmalı 🦉
Muhtemelen ama kendini lise talebesine çevirenler var. O garip geliyor kesinlikle evden dışarı çıkmayan kız itemi. 🤣
30 yaş üstü bi kadın niye teenage görünmek istesin özentiliğin trajikomik dibi 🤣🤣🦉
Bununla ilgili yazı okumuştum canım. Genelde evlilik konusunda arayışta olan kadınların yaptığı bir davranış şekliymiş. Yani hem çalışmıyor hem iyi bir eş istiyor. Prenses prototipi :) her daim filtre Shop :)
Vay ki vay 😎 Vahşi ruhumla gurur duyuyorum bir kez daha 😎
Kendini güzel yetiştirmişsin
Bence bi kadın evde olmaya mecbur değilse evlense bile çalışmalı, teşekkürler canım 😍
Günümüzde öyle bir Dünyadayız ki artık herkesi emekli edecek çalıştıracak yasalar üzerinde duruyorlar. Buna rağmen bir insanın tek işi tüm gün internetse psikolojisinden şüphe duyarım. Rica ederim canım 😍
Derin konu güzel soru olmuş. Emeğine sağlık 🌷😍
Da derin konuyu anlayacak kim var senin gibi birkaç insan dışında... Bazen sorgulayıcı konular konuşmak istiyorum ama ortam namüsait :)
Biz konuşsak onun da şifalı bi enerjisi olur mutlaka. Biz inadına konuşalım 😌🌸🌸
Ben de öyle düşünüyorum enerjisi bize dönecektir muhakkak :)
Özgüvensiz, kompleks sahibi olduklarını düşünürüm.
Cevap
13Cevap
Kendisiyle barışık olmayan büyük bir kesim var maalesef.
Öff valla hiç sevmem one öyle çocuk musunuz bence yaşı gibi davranmalı ki 30 da o kadar büyük bir yaş değil olgun olun be bu nedir ki bence olgun yaşına göre davranan kadınlar her zaman daha çekicidir ama işte bazıları da böyle ne yapabiliriz 🤷♀️
Ben de hiç sevmem ne olacak lolita gözükeceksin de her yaşın ayrı tatlıdır. Psikolojik bir vaka
Kesinlikle her yaş daha bı güzeldir ama bunlar yaslanmaktan korkan insanlar sanki nolucak İşte bu yüzden hangi yastaysaniz doyasıya yaşayın o yaşınızı çünkü veda vakti er ya da geç gelir
gecmiste yasayamadıgı travmalarını genclıgın devam ettirmeye calsıyolar sadece kadınlar degil erkekler icinde gecerlı
Ama iş güç sahibi kadınlar daha farklı. Onlar olgun olduğunu göstermeyi seviyor. Ama nerede ev kızı tipler var fotoğraflarına bak çocuk sanarsın gerçeğini gör dersin ki bunun fotoyla alakası yok. İncelenmesi gereken bir konu
bak kadınlar 3 ayrılır 1 ergenken kendini büyük gösteren iki yaslıyken kendini kücük göstermeye calısan bide kendilerinin farkında olanlar
Üçüncüsü çok kıymetli işte
evet ama öyle olgun kendini bilen zor cünki kimisi gögüslerim kücük kimisi popom kücük kimisi cirkinim kimisi kısayım kimisi uzunum kimisi sismanım kimi zayıfım kimisi ws ws diye yersiz triplere girerek özlerinde kendileriyle barısık degiller o yüzden kendilerinin farkında olan kadınlar cok az
Kadınların çoğu güzellik takıntılı maalesef. Yani gelişmemiş ülkelerde aslında kadın güzel olursa her kapı açılır fikri vardı. Şimdi çalışan kadın tercih ediyor erkekler. Çok çok rahat bir hayat sürüyorlar. Mantık ağı basıyor. Güzellik çabuk tükeniyor.
öyle kendinin farkında olan kadının güzellık takıntısı ya da ego takıntısı yok egolu insanlar eksiklerini kapatabilmek icin bazı özellıklerini cok fazla gösterme cabası iisine girercünki söle düsün herkesin kendini koruma mekanızması var ic güdüsü var onlarda ic güdüyle hareket eder
25 yaşından sonra yüzde çizgiler oluşmaya başlıyor 27 yaşında artık yüz eski tazeliğini yitiriyor. Dediğim gibi güzellik çok kısa vadeli yatırım 3 4 yıllık. Sonra gidiyor. Paran yoksa hayatın da çekilmez oluyor. Çalışan kadın candır
yok be kadındaki her cizgi yasanmıslık göstergesi bence ben hic düsünmem öyle parası varmıs kadının yokmus erkekler oakdar takılmaz nese iyi geceler sabah ıs var ben kacar
Sisteme adapte olmaya çalışıyorlar.. Aksi halde kendilerini sıradan ve önemsiz hissedeceklerdir.. Üzücü ama gerçek..
Çok kötü. Çok düşündürücü...
Komik oluyor o değil sürekli estetik olanlar var ben şahsen estetiğe karşıyım.
Ben de öyle
Çok saçma göründüklerini söylemem gerekiyor.
Evde kalmış kız senndromu 😂
Hiç şaşmaz hiç 🤣🤣
😂😂😂
Kendilerini kandırıp teselli oluyorlar.
Yakışıyor mu
Ben anlamıyorum ki filtre mi var orijinal mi 🤔 😂
Çok net anlaşılıyor aslında
Safım ben be bahtıgüzel 😔
İkiside değil öyle yaparak mutlu oluyor
Maalesef öyle
Yaşlılık komplesidir en çok.
Genelde ev kızlarında olur bu kompleks. Fotoğrafa bakarsın ergen sanarsın yaşı 33 misal 🤣🤣
Var öyle çok.
Bence neden olmasinki kendini nasil mutlu hiss ediyirsa oyle haraketsin
Heyecan arıyordur >:)
Bırak ablası öyle tatmin olsun
Komik oluyorlar
Komik geldi
Komik bir durum bir yandan
Maalesef öyle...
İyiki yaşlılık ve ölüm var
Bu erkeklerin suçu
Ezik yasli
Ruhu genç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?