Kavga ettiğiniz biriyle barışınca tekrar samimi olabiliyor musunuz?

Ben "gerçekten" kavga etmişsem kindarlık yapmıyorum sevdiğim birisiyse sonra barışıyorum ama bir daha asla eskisi gibi samimi, içimden gelerek bir yakınlık hissedemiyorum. Soğuyorum ve ısınamıyorum. Şu anda da bu durumu yaşıyorum. Eskiden can ciğerdik, birbirimizle yapardık her şeyi. Şimdi o konuşurken ben ayak uyduruyorum öylesine. Ama asla içimden gelerek değil. Sınır koyacağım, aramızda daha mesafeli bir muhatap olsun. Samimi olamıyorum çünkü daha. 3 aydır 7 yıllık arkadaşıma yabancıyım. Olmuyor.
Kavga ettiğiniz biriyle barışınca tekrar samimi olabiliyor musunuz?
Cevapla