#Eleştirilmenin insanda "ben önemliyim" algısı yarattığını ve giderek bağımlılığa dönüşerek insana hep daha fazla eleştirilmesine yol açacak şeyleri gururla yaptırdığını biliyor musun?
#bubenimolayım 🎯🎯 #tubasueda 🍎🍎
Hangisi sende bağımlılık yapar, herkesten övgü almak mı, herkesin acımadan eleştirmesi mi?
Yapıcı eleştiriye açığım ama devamlı olarak acımasız eleştirilere maruz kalsam kafayı yerim. Zaten bu konuda hassas sayılırım, birçok kişiyi de olumsuz etkilese de beni hayli etkiler. Aslında devamlı övülmek de bir yerden sonra sıkar ayrıca samimiyeti sorgulamaya başlarsın. Yine de seçim yapacak olsam övülmeyi seçerim.