Evde yalnızken birinin eve girip bana zarar vereceğini düşünme korkusu?

Ablam atandı ev kiraladı alışma süreci kaynaklı ben de kendisi ile geldim ve bugün ilk iş günü dolayısı ile evde tek kalıcam belirli bir saate kadar ben neden böyleyim bilmiyorum ama evde yalnız kaldığım da sürekli ya biri eve girerse diye korkularım başlıyor bu yaşadığım ya kalp krizi geçirirsem kimse duymazsa ya da burada bayılırsam kimsenin haberi olmazsa gibi şeyler değil korktuğum tek şey sadece birinin eve girip bana zarar verecek olma düşüncesi bu sadece bu evde değil kendi ailem ile yaşadığım ev de de tek kalınca da oluyordu bu korkunun üstüne nasıl gidebilirim nasıl yenebilirim? Bir şey daha ekliyeyim bugün ilk yalnız kaldığım gün gece düşünmememe rağmen bilinç altım sürekli rüyalar gösterdi bana ve ben de bu saatte uyandım.

Evde yalnızken birinin eve girip bana zarar vereceğini düşünme korkusu?
Cevapla