Milletin arkasını toplayacağıma yalnız kalayım daha iyi değil mi?

Ben artık trip bilmemiş çocukça davranışlara gelemiyorum yoruluyorum millet yazmıyor, konuşmuyor diye ben mi hal hatır sorayım o niye yazmıyor hep ben yazıyorum Allah Allah eskiden çok insanlar için çok şeyler yapıyordum o bana kızsa da kin beslemiyordum yazıyordum hala da kin beslemiyorum sadece bana yazmayana yazmak istemiyorum

Milletin arkasını toplayacağıma yalnız kalayım daha iyi değil mi?
Cevapla