
Sizin için hangisi daha önemli.. Söylediklerine mi yoksa ne yaptıklarına mı önem verirsiniz?

Sizin için hangisi daha önemli.. Söylediklerine mi yoksa ne yaptıklarına mı önem verirsiniz?
Uzun süre davranışlarla desteklemeye çalışılan sözler. Yapımız gereği, sabit kalabilmek zor. Bu halde uzun süre destekleyebilmek güçlü bir inanc ve kalp gerektirir.
Ben davranışlarına bakarım her zaman çünkü bir insanın söyledikleri ile yaptıkları bir değilse zaten o insan iki yüzlüdür. bu yüzden de söylemesi yetmez aynı şekilde söylediğini yapması lazım ki güvenimi kazansın. ama bu da zor olacağı için kimseye güven olmuyor..
Söyledikleriyle yaptıklarının arasındaki tutarlılık önemli benim için...
Teşekkür ederim. 😌🌺
Rica ederim.. 🌹😍
Cevap
4Cevap
Her ikisine önem veririm. ikisi birbirlerini tamamlayan unsurlardır
Bu ikisi ben de orantılıdır. Kişi söyledikleriyle yaptıklarını uyuşturamıyorsa zaten tutarsızdır ve bu da beni o kişiden uzaklaştırır..
Davranışları her zaman daha önemli benim için 😄
Söylemleri davranışlarına yansımalı, davranışlar önemli
İkisi aynı orantıda olmalı.
Davranış.
Davranışlar önemli
Davranışlar
Ikiside
Sotlediklerine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?