Güncellemeler
+1 yıl
Profil resmimi sorumun konseptine uydurmam peki 😂😂 muzip kız # rengarenk yollar ormanda çakallarla dans part 1 ...😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
* Her an gülümse
* Boş ver ne olduğunu bilmesinler
* Herşeye rağmen patlat bir kahkaha
* Bırak neden güldüğünü merak etsinler...
İŞTE ÖYLE ...😂😂😂
* Boş ver ne olduğunu bilmesinler
* Herşeye rağmen patlat bir kahkaha
* Bırak neden güldüğünü merak etsinler...
İŞTE ÖYLE ...😂😂😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Normal bence abla :D
Çok tatlı çıkmışsın.
Eğer mesaj kutun açık olsaydı, ormanda gezerken zehirli mantarları da görebilirdin. :P
Teşekkür ederim 🙏
Aynen çok hsklusin bunu burada gereksiz insanlarla uğraşmamak adına ilk günden beri mesaj kutumi kapalı tuttum çünkü bana herkes değil gercrkten seven insanlar ulsabilsin istedim ... bir nevi bu şekilde kendimi hem koruma altına altına almış hem boş insanlarla uğramamış oluyorum kafam rahat oluyor
Ama bana da kapalı. 🥺🥺
Çünkü herkese kapalı 🤣
Ya noldu biliyormusun adamın biriyle az önce polemiğe girdik 🤣 yorumda
Göremedim aşko. 😂
Eleman bana yaz dedikçe nasıl görmezden gelmişsin delirmiş keko. 😂
burada değil başka soruda
Birde gormen için söylemedim ki zaten öylesine söyledim adamla tartıştığımiz için ancak görüşlerde bulursun eskişehirli bir @dam ismi bu
Dün ben onu bir bayana çirkin üslubundan dolayı uyarmistim bugünde geldi başka yorumda bana satasti durduk yere
Aklını aldım onun. 😂
Hee tamam gördün mü tamam
Gördüm biraz da salça oldum. 😂
Yaş gulum orada bazı yorumlsr silinmiş ama daha çoktu
Dünde o adam okadar bayanla benimle polemiğe girdi sonra ikimixin yorumlarini da sildi sadece kendi yorumları kaldı
Oysaki saygısızlık yapan oydu kadına saygısız bir udlub kullanmıştı
Ben gördüm yorumlarını, boşun teki.
Aman ben sana bunu şikayet amaçlı söylemedim ki gülüm böyle birşeye gerek yoktu ki ben oyje laf olsun diye söyledim sana
Sadece onun değil benim yorumlarımı da silmissin iki tanesini
En son şey yazmıştım " ben özele gelipte sana kişiliğimi test ettirmeyecek kadar zeki ve saygılı bir insanım diye yazmıştım
Görevimiz...
Ana yavrum benim cümlem uygunsuz degildiki gayet farkındaysan üslubumu bozmadan tartıştım
Çok normal çünkü burası Alice Harikalar Diyarı :)
Alice harikalar diyarına hoş geldim ozaman 😂😂
Hoş geldin 😊
Hoş buldummmmmm
Deme öyle deme öyle beni korkutuyorsun😂😂
Off bende seni görünce kurt olasım tutuyor ama sana ulaşamiyorummm
😂😂 kurt olduğun için ulaşamiyorsun dur😂
Mesajlaşmam lazım seninle ya Bi kere sadece 😂 lutfennnn
Sen kımsin peki neden gizliden yazdin ki ne gerek var
açıktan da koşunca cevap vermiyorsun ki :D :D yazmıyorsun bir türlü.
profil resminle eşdeğer bir soru sormuşsun kutluyorum
Teşekkür ederim 🙏 özellikle yaptım zaten soruma uyum sağlasın diye 😂
Normal öylen hisstemen 😂sjsjsjsjsjsjsnjsjsjsns
Bence de normal dört tarafımız çakal dolu 😂 burada aklı başında olmazsan kaybolur gidersin
Ayn öyle 😂
🙋🙋🙋
Kurtlar olmaz mi bazen babaanne bazen Miranda Kerr bazen 90 60 90 hatun kılığında Harunlar pardon kurtlar dolu😂
Canım göz altındasın ormanda sana zarar verecek kimse olmaz gölgen gibi peşindeyim. Kimseye kaptırmamak seni için rahat olsun. sevgiler
Seni yiyceeeemmmm 😱😳resim çok tatlı
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 sorumun konseptine uygun olsun diye yaptım
Normal tabikide apla
Demii 🤣 bende öyle düşünüyorum ablasının gülü 🤣
😃😃😎😎
Dikkat et kurtlar ham yapar seni 😂
Bence çok dikkat etmeliyim insanı burada kurtla kuzuyu birbirinden ayıramıyor zaten
Evet evet peki ben hangisiyim kurt mu kuzu mu
Peki sen hangisi olmak isterdin ?
Bana hangisi yakışır sence
Bebeğim ormana girme sende etrafından dolaş😅
Tmmm pikiii 🤣
Aynı dediğin gibi tam da ordasın
O zaman gözümü kulagimi dört açmam gerekiyor 🤣
Bilemem artık Kırmızı Başlıklı Kız , Dikkat etmek istiyorsan edersin.
Ya dikkat edemezsem Polat Alemdar 🤣
Dikkat etmezsen Polat ta bisey yapamaz 😜👻🤣
Normal 🤣 kurtlar pusuda
😂 kesinlikle , ozaman gözümü kulagimi dört açmam gerekiyor 🤣
Basit burası numarası yok saf hepsi
Tam tersi okadar çakal varki bayanı erkeği insan burada gerçekten kurtla kuzuyu ayırt edemiyor 😂 gözünu kulağını dört açıman gerekiyor 🤣🤣
Kendini kaybetme dikkat et. Yerler sonra 🤣
Gözlerime bak Ertuğrul sence bende burada kolay yenilecek göz var mı 🤣🤣
Hipnoz ederler.
Sen korursun artık beni 😂
Beni kim koruyacak 😄
Valla oda doğru çünkü burada erkeklere de yürüyorlar mış gerçekten
Sen arkama geç ben seni korurum
Kendini mi feda edeceksin 🤣
Yeterki sana bir şey olmasın Ertuğrul 😂😂
Ahaha eyvallah sağolasın
😂😂 yaa Ertuğrul senin canını yiyerem haa 🤣
😊
Hayır
🤗🤗
Seni yerler 😅😅😅
Valla yerler 😂 oyuzden dörtlüleri yaktım 😂 öyle çakallara denk gelirsem hemen hızlıca yolumu değiştiriyorum
😅😅😅😅
Gülmeee 😂😂
Profil fotoğrafına baktım güldüm bide karükatür vardı oda üstüne denk geldi. 😅😅🤣🤣
Aynen özellikle profil resmimi sorumun konseptine uygun olsun diye yaptım 😂
Uyumlu kız seniii 😅😅
Naparsın muziplik kanımızda var 😂😂
Bak bak 😏😏😏😏
Baktım İsmail söyleee 🤣🤣
Canının sağlığı 🤣🤣
Senin canını yiyerem haa 🤣
Sakiiinnnnn kırmızı şapkalı kız 🤣🤣🤣👻👻👻👻
Medine nasılsın?
Medine kim? 😂😂
Sana demedimmi ben fazla uzaklaşma diye.
Sebep
Aa geçen gün bana senin hakkında iyi şeyler duymadım diyip kilukaktan dolma bilgilerle yargısız infaz yapan beyefendi yorum yazmış 😂 eee Alp noldu kötülüğümümü test etmeye geldin 😂 ya da beni gerçekten taniyip nasıl birisi olduğumu mu görmek istedin
@alp_0707 ?
Yargısız infaz yapacak hiçbir şey yapmadım:) Sadece o kadarını söyledim. Arastirmadim, eleştirmedim de, beni kimsenin özel hayatı ilgilendirmez hanımefendi:) Sitede eğlence tarzınız daha çok cinsel konular üzerine anladığım kadarıyla bu da sizin yanlış ya da aynen olduğunuz gibi anlaşılmanizq sebep oluyor anladığım kadarıyla hem benim ne düşündüğümun ne önemi var ki ben arasa sirada siteye öylesine girip cikan biriyim:)
(Ara sıra) olacaktı yanlış yazmışım farketim de:)
Aynen cinselliğin mizahıni yapmayı cinsellikle dalga geçmeyi seven birisiyim sorularimda yorumlarimda bu şekildedir çünkü mizahi bir zekaya sahibim bunuda burada en iyi şekilde kullanmaya çalışıyorum sadece cinsel kategoride değil her kategoride tarzım bu burayı eğlenmek ve mizah amaçlı kullanıyorum açık ve net birsekilde kullanıyorum kimseyle de yakından ya da uzaktan hiç birsekilde duygusal ya da cinsel bir bağıim olmadı olmazda ben iki makara yapar çıkarım bunu ozellerde gizli saklı yapacağıma ulu orta yaparım sohbetlerimi de ozellerde değil yorumlarda yapıyorum birinin beni iyi ya da kötü tanıması benim değil sizin sorununuz mal bu seversiniz ya da sevmezsiniz saygı duyarım beni başkasından değil beni benden tanıyın bir erkek benim arkamdan kötü konuşuyor ya da iftira atıyor ise bana ulaşamadığındandir bir kadın atıyor ise başarımı mutluluğumu kıskancligindan cekenediğindendir...
Görüşüne saygı duyuyorum Yorumun için çok teşekkür ederim Alp 🙏 @alp_0707
Ben senin babaannenim 😈