Kız kıza/erkek erkeğe keyifli bir gün geçirmek istediğinizde neler yaparsınız? 🎀

Kız kıza/erkek erkeğe keyifli bir gün geçirmek istediğinizde neler yaparsınız? 🎀

Arkadaşım yok maalesef ama arkadaşlarım olsaydı sanırım pes kafeye giderdik oyun oynardık ya da bunun yerine avm gider gezerdik. veya araba ile gezerdik sohbet ederdik. kız arkadaşım ile çıkıyorsam da sanırım sinemaya giderdim. ya da arkadaşça kahve içerdik. bunun gibi etkinlikleri yapardım
Bir bankta öyle denizi göreceğimiz şekilde, sohbet muhabbet tek bir dostum kaldı zaten bu hayatta, kardeşlerimle çıkarsam özellikle yazın bir termos çay bir termos kahve çekirdek
Önce yan yana gelmeden bir güzel haberleşir planlar yaparız bir araya gelince de o planları hatta hesapta olmayan bir çok şeyi yaparız 😄 kız kıza buluşmadan daha keyiflisi yok benim için 😻
Cevap
2Cevap
Didişiyoruz çoğu zaman onun dışında bağıra çağıra şarkı söylemek, içmek, bol bol kahkaha atmak
Merhaba. Arkadaşlarımla bir araya geldiğim zaman sohbet, harici. Kareoke partisi yaparız, hatta kareoke yaparken çektiğimiz videoları editleyerek sosyal medyaya atarız, makyaj vs de 😊
Bir yerlere oturuyoruz ben bi arkadaşımla yan yana oturuyorum, karşımıza da arkadaşımla eniştemi oturtuyoruz sonra kavga etmelerini izliyoruz ajsjss
Mangal olmazsa olmazıdır sohbet muhabbet akşam üstü semaver çaylar yapılır köyü sohbettenden sonra herkes dağılır
Çiğ köfte partisiii 🥳 Ya da pijama partisi ilan edip acayip, uykusuz bi gün geçiririz ₰
Bir tatlici da oturup biriken dedikoduları konuşmak 😄
sohbet muhabbet ederiz bazende alışveriş time 😅
toplanıp sohbet muhabbet bir şeyler içeriz gezeriz terapi gibi
Dedikodu yapıyoruz mekanlara gidip
Kafeye gider otururuz, vizyonsuzuz.
Ya sahile ya da adalara kaçıyoruz kızlarla
Bir kafeye oturur sohbet muhabbet ederiz
Şüphesiz şehri altını üstüne getiriyoruz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?