Kız yapınca kötü erkek yapınca ıyı mi oluyor her arkadaşı olan kasarda değil
Kendini begenmişlik ve kibir asabiyet onda
Kız yapınca kötü erkek yapınca ıyı mi oluyor her arkadaşı olan kasarda değil
Kendini begenmişlik ve kibir asabiyet onda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çünkü erkeğin amacı kız. Ama kızın böyle bir amacı olunca herjes ona çabuk ulaşıyor
Yo hiçte bile erkekler kibir begenmişlik ego asabilik hırçınlık baştan aşağı
Canını fena yakmışlar belli ki
Büyüymeyen çocuk bazıları 5 yaşında
ablacım erkek yapıyor da tek mi yapıyor anlamadım, karşısındaki insan da kadın? böyle şeyler tek taraflı değil. iyilerine denk gelirsin umarım, genelleme yapma.
Banane zaten karımı atıyor eve kızmı ne hali varsa görsün umrumdami benı sinir eden kendileri yapınca ıyı ama senn yapınca namussuz oluypsun
isteyen istediğini yapsın umrumda değil, böyle düşünen insanların yanında durma
Heryerde öyle🤣
aynen ablacım benim, eğitim düzeyi 0 olan yerlerde bağnaz düşünce en az seviyede olduğundan dolayı her yerde böyle.
Evet bazılarının anlayışında yok galiba
K*rakter yoksunu hayvan onlar. Sallamayın onları. Ve uzak durun.
Öyle kendileri eve karı kız atar *
Cidden k*raktersiziliğin zirvesi onlar. Muhatap bile olunmayacak tipler.
Hayır yani eve kadın kız atarken iyi namuslu oluyorlar ama senin bi konustuguna hemen bacım kasar
Arkadaşım anlatamıyorum galiba
Yok
Arkadaşım uzak dur o yaratıklardan uzak dur. Adam gibi erkekler var merak etme
Yok yok😄
Senin çevrende yok o zaman.
Benim bi cevrem yok sahte cevre baska bişey degıl
Buradan bul o zaman. Senin çevremden bir halt olmaz. Geneli hayvan sürüsü
😄🤦♀️Tavsiye ettiğine bak
Sebep? Ne varmış tavsiyemde?
Hiç
Eskiden bu sitede çok elit insanlar vardı sonra cahil yobaz hayvanlar doluştu ne yapalım yani onlar var diye siteden mi gidelim ya da ülkede cahil akkoyunlar var diye ülkemizi mi terk edelim?
Bana ne dıyosun ki ben napıyım hı
Demek istiyorum ki burada hala kaliteli insanlar var yeter ki seçmesini bil.
Ne kalitesi Allah askına ya kimseye güvenmıyom bile hatta kendime de dahil 😄
O zaman senin için yapılabilecek bir şey yok. Anca bir şeyleri eleştirmekle geçer ömrün.
Bizim toplumun kadınlara zoru var ondan
Bilemiyorum artık ne dertleri varsa
mal işte hepsi
Mini etekli görünce bayım bayım bayılıyolar akılları gidior demekki
Ben yapmammm
Hehe kesin öyle dıyenden korkacan🤣
Hiç yapmadım deneyebiliriz
Kimnsenin ne yapsınbya
Valla beğenen çok ama sen bilirsin 😉
Seni lkim ne begensin ya nerde hani beğenen
Tek tek buraya mı çağırayım
Kimse seni alıp da kapıya koymaz🤣🤦♀️
Aman neyse yalan borcum yok ya
İstiyosan burdayımm
🤦♀️Kim napsınnseni
Namus iki cinsiyet içinde geçerlidir
Birileri öyle demiyor ama
sus kaşar
Kıt akıllı beynini *
cevap verme kaşar :d
Seni gelir Bi döverim bide yer döver
🥺
Kaşınıyon galiba
🥰.
Manyamışsın oğlum sen
Ne zaman dovicen beni 😕
👋🤛🤜✊👊
Daha önce şiddet yanlısı kaşar görmemiştim 😕
Mal öküzüsün sen varya malos
🥰😘❤️
Kafandq var mı birader
Ne diyorsun kaşar
Bütün sinirimi senden almıyım manyak seni gelır agzını yuzunu dağıtırım
Gel kavga edek
Kafandq var kesin senin
sus ve yala
Kıt mal
Saçma
Yo gayet ben gördüm yani eve kadın kız atıp da bana laf eden
Ben olsam ciddiye almam aynaya baksın önce
Yo kendini mükemmel sanıyolar kusursuz hatasız
He he deseydin 🤣
Elimden gelse Bi güzel pataklayacamda birilerini olmuyor işte😄
boş ver sen onu yapıcaksan gizli yap boş ver başkalarını
Yapıyorum sorumlusu benim
Belli zaten resimden tipten😄mini eteklıye bayılıyosundur
Bayılmam mı cadır kuruyorum
Tüh tahmin etmeliydim🤦♀️
Mini etek candır
😄Manyah
Manıtamız yok valla
Olur merak etme bakarlar sanq
Yok bea bakan makan örümçek sardı şeyimizi
Manyak ya 🤦♀️
🤣🤣
Msjjj atsan konuşsak 😕
Ne dıyon ya manyakmısın divane miisn