Yoksa "benim hayallerim bu kabuğa sığmaz" deyip, zincirlerini kıranlardan mı?

Yoksa "benim hayallerim bu kabuğa sığmaz" deyip, zincirlerini kıranlardan mı?

Evet tam olarak böyle biriyim. Küçük dünyam ile mutluyum. Mutluluğu bulmak için kuru kalabalığa ihtiyaç duymam. Çok az arkadaşım vardır ve bu bana çokça yeterli gelir.
Öyle insanlardanım evet, çünkü ben insanları sevmedim, sosyalleşemedim, sosyal ortamlarda bulunmama rağmen sosyalleşemedim. Gıkını çıkaramayan bir insan olduğum için de sözleriyle dövdüler beni düşünmeden , empati yapmadılar benimle, içine kapanık, kendini ifade edemeyen kişileri eziyorlar maalesef, şimdi sesim çıkıyor, şimdi ifade ediyorum kendimi, şimdi hiçbir şey eskisi gibi değil lakin ben insanları sevmiyorum yine de, onun için kendi kabuğum , kozam bana yeter diyorum, onun için ben istiridyenin içinden çıkmak istemeyen, evini çok seven bir inci tanesi olarak kalayım
Hayır maalesef kendi kendime mutlu olamıyorum şu an, ama bence insan neye sahip olursa olsun eğer sevgi yoksa hayatında bence sahip olduklarının da önemi kalmaz. tabi ki de kimseye ihtiyaç duymadan yaşamalıyız ama sevgi insanın hayatını güzelleştirir. zaten bende şuana kadar hep kendi dünyam da yaşadım. kendi kabuğumda yaşamayı çoktan öğrendim.
Günaydın, teşekkür ederim abla :)
Rica ederim Barış 🙂sanada günaydın..
Her insanın kendi dünyası vardır en derinlerinde sakladığı, ben çok yorgun hissettiğim de çekilirim kabuğuma , onun dışında hayat aktif ve zaman geçiyor, yaşamak için yaşamış olmak yerine dolu dolu yaşamak için elimden geleni yapıyorum
Cevap
12Cevap
Ben hiç kendi kabuğuna çekilip minicik bir dünyaya kendimi hapsetmedim ve etmem
Kendine küçük bir kavuk yapan ve köstebek misali orayı günden güne genişletenim. "İçindeki dünya büyüdükçe dışındaki dünya küçülür" favori sözü₥
Olduğum dünyamda mutlu olmaya çalışırım, olanı sevmeye çalışırım. İdare ediyorum şimdilik dünyamda. Tabi bu hayallerimizin büyüklüğüne engel değil :D
Dünyacığıma sığamayıp taştığım zamanlar oluyor ve her seferinde kabumuğun dışarısında korkunç canavarlar olduğunun farkına varıyorum.
Dünya çok büyük ama aşk yaşamak insanları sevmek mutlu etmek gönüllerini kazanmakta guzel
Küçük mü büyük mü bilmem ama hüzün de olsa güzel (((:
Kendi kabuğunda yaşamayı beceremeyenlerin hayali sığsa vs sığmasa ne farkeder..
Küçük bir dünyam var ve kendi kendime iyi geliyorum bu şekilde çok mutluyum...
Küçük bile olsa kendime ait bir dünyam olsaydı keşke
Tek başına mutluyum insanlar hayatıma girince tadımı kaçırıyor
Böyle bir devirde şerefini aklını ve dahi kalbini temiz tutmak için az ve öz insanlar gerekiyor.
Öyleydi mutluydum sonra bu rüzgar esti KIR ZİNCİRLERİNİ şu an önümü göremiyorum ne olcak bilmiyorum belirsizlik çok kötü 😥😥😥
Evet etliye sütlüye tatlıya karışmam
Eve geldim şu an kaçıyorum...
Yok kanka acilen parayı bulup eğlence ve mutluluğu bir arada yaşamak istiyen biriyim çizgisiz olmaz ana
Tamda öyleyim ben küçük dünyam bana yeter
Dünya çok küçük 😎
Yükseklerde gözümüz yok
Kendi kendime yetebildigim sürece evet
Benim hayallerim her kabuğa sığar :)
Küçük dünyam bana yetiyor
Ewet
Evet
Az insan cok huzur
değilim
Ben ben👍
Mutlu değilim
Öyleyim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?