"Küçük dünyam bana yeter" deyip kendi kabuğunda mutlu olanlardan mısın?

Yoksa "benim hayallerim bu kabuğa sığmaz" deyip, zincirlerini kıranlardan mı?

Küçük dünyam bana yeter deyip kendi kabuğunda mutlu olanlardan mısın?
"Küçük dünyam bana yeter" deyip kendi kabuğunda mutlu olanlardan mısın?
Cevapla