Bilgi Birikim var ama egom yok karşı tarafin egosuna yeniliyorum ne yapmalıyım?

Aslında yenilmiyorumda karşıda saçmalıyor ve ego yapıyor bende ugrasmak istiyorum daha fazla tiksiniyorum 😂😂 ama kendini haklı görmelerine uyuz oluyorum ne yapmaliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Birikimim *
Güncellemeler
+1 yıl
Uğraşmak istemiyorum *
Bilgi Birikim var ama egom yok karşı tarafin egosuna yeniliyorum ne yapmalıyım?
Cevapla