Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Senin moralini bir fıkra ile düzeltelim inan sana kıyamam senin moralini bozanın ifadesini alayımmı neyse fıkraya geleyim. Yeni evli genç çift hergece durmadan birlikte oluyorlarmış. baldızın geldiği akşam dayanamayıp yine erkenden odalarına çekilmişler. baldız da meraklıya onları izlemeye başlamış ve çok tahrik olmuş gitmiş mutfaktan bi salatalık alıp kendini onla tatmin etmeye başlamış.. adamın çişi gelmiş tuvalete giderken mutfakta baldızıyla salatalığı o vaziyette görmüş. bişey demeden yatmış. sabah olmuş kahvaltı sofrasında otururlarken dönmüş karısına
-günaydın güzel karıcığım.. sonra baldıza dönmüş
-günaydın baldan tatlı baldızım.. ve sonra masada ki salatalık tabağına dönüp şunu demiş;
-sana da günaydın bacanak!Der
11 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 bu arada fıkra gerçekten güzelmiş eline emeğine sağlık 🙏
En İyi Cevaplar
Gülüşüne hayran olsunlar. Seni bulmuşlar bir de üzüyorlar mı
19 Yorumla- +1 yıl
Valla keşke üzseler daha iyiydi hayranlarım artıkça düşmanlarımız da artıyor bugün bir bayan benim ismimi alalade yazıp soru açmış ben burada herkes ile seks yapıyormusum öyle yazmış ben o bayanı daha önce sorularıma densiz densiz yorum yaptığı ve konuşma üslubunu bilmediği için engellemiştim bu sebepten dolayı oda bana gıcıklığından olsa gerek dün sorumun üzerinden soru açmıştı bugünde başka soru açıyor ve benim ismimi deşifre ederek burada erkeklerle seks yapıyor diye yazmış benim bundan haberim yoktu burada bir arkadas haberdar etti aynı şeyi onada yazmış zaten ikimixin ismini yazarak soru açmış diyor ve şikayet ettim soruyu kaldırmışlar dedi kadın gercejten takıntılı bir ruh hastası sanırım böyle bir şey yaptığına göre ona üzüldüm biraz çünkü ben burayı alalade açık ve net bir şekilde kullanıyorum bırak böyle birse yapmayı özele bile konuştuğum insanları taşımıyorum neden böyle bir şey yaptı anlamadım ama böyle bir tabiri ben haketmiyorum ona üzüldüm biraz oysaki onunla hiç bir samimiyetligimizde yoktu engelledigim için yapti sanırım
- +1 yıl
Hem bana i densiz densiz yorum yapıyordu hem sürekli takip ediyordu madem sevmiyorsa beğenmiyorsa neden takip ediyor ozaman bende en sonunda engellemiştim işte o bayanı ben şahsen sevmediğim birini takip etmezdim öyle işte...
- +1 yıl
İsmim derken nickimi alalade yazmış soru başlığına bir de o beyefendinin kimi yazmış hayır bir samimiywtigim yoktu çünkü ben bayanlar dahil kimseyle özelden konuşmuyorum ki hiç bayanida özelime taşımam yorumlarda konuşup bırakırım
- +1 yıl
Ya gerçekten konuşma üslubunu bilmediği için engellemiştim zaten onu dengesiz bir kadındı
- +1 yıl
Aynen öyle gülüm insanoğlunu ne yapsan memnun edemiyorsun Mete sana gercejten çok teşekkür ederim ikidir kahrımi çekiyorsun dinliyorsun zaman ayiriyorsun sana ne kadar teşekkür etsem az olur iyi ki burdasın ve iyi ki varsın varlığın bana en güzel hediye burada her şey için çok teşekkür ederim Mete 🙏
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılGözlerin, gülüşün ve ruhun çok güzel. Pozitif enerjin bütün siteye yayılıyor hepimizi etkiliyor, pozitif ve iyimser insanları çok seviyorum. Hep mutlu ol🥂
13 Yorumla- +1 yıl
Yaa senini canını yerim ben güzellik 🌺 gerçekten çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏 güzellik bende seni iilk tanıdığım günden itibaren samimiyetini gönülden hissettiğim ender insanlardan birisin sanki bu güzel bayan benim ruh ikizim birbirimize nekadar da çok benziyoruz demiştim ve seni tanıdığım için gerçekten hem çok mutluyum hemde çok şanslıyım 😊 eee tabiki kimin kankasi @dely1man ın olacak okadar 😊 @pilly_bhebeke elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
- +1 yıl
🙋🌺🌿🙋🌺🌿🙋🌺🌿🙋🌺🌿
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılSenin güzel kalbin. ve güzel gülüşün ablam :) umarım yükselir modun
11 Yorumla- +1 yıl
Ya sen yazarsın da yukselmezmi hiç barışım teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
+1 yılBoş ver onlarıı herkes kalbinin ekmeğini yer güzel bakan güzel görür sen değerlisin güzel insan mutlu oll hepp
17 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık üzülmüştüm ama geçti şu an
- +1 yıl
Rica ederim takma boş ver
- +1 yıl
Haklısınız ama bazen takılacak şeyler olur bazen takılmayacak şeyler insoglunu memnun etmek gerçekten çok zor peki siz benim neye üzüldüğümü biliyormusunuz?
- +1 yıl
Hayır bilmek isterdim
- +1 yıl
bu soruda @carsngirls yorumunu okursanız orada yazdım konuyu görürsünüz tekrar aynı şeyleri yazmiyim olur mu?
- +1 yıl
Olur tamam
- +1 yıl
Okudunuz mu peki?
+1 yıl15 Yorumla- +1 yıl
Yaa çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏 bu arada video da süpermiş 😂
- +1 yıl
Video ben yapmadım ama yapsam efsane komik olurdu ses montaj yapardım rica ederim 😇
- +1 yıl
Videoyu senin yapmadigini biliyorum genç adam ama emek verip atmışsın önemli olanda bu degilmidir oyuzden teşekkür ederim tekrardan 🙏
- +1 yıl
Rica ederim tekrardan 😇
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Kişilik & Karakter konusunda 307 cevap paylaştı. Çok kibar ve yardımsever birisi olduğunuzu düşünüyorum.🥰
11 Yorumla- +1 yıl
Yaa Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık güzellik 🌺
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAkşam eve gittiğinde o iki güzelliğe sarıl hiçbir şeyin kalmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın teşekkür ederim 🙏 gülüm sağolasın
- +1 yıl
Sen de sağ ol canım Gençlik bayramın kutlu olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılŞşş kadın iyi değilsen yaparız bı güzellik çay falan
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 düşünmen yeter yapmış kadar oldun eline emeğine sağlık 🙏
+1 yılBirlikte ıssız adada açmışız müziği elimizde içkiler kafamızı dinliyoruz
14 Yorumla- +1 yıl
Oooo süper olur ama ben alkol kullanmıyorum ben çay iciyim olur mu?
- +1 yıl
İce tea alalım o zaman ada ülkesi sıcak olur 😂😂
- +1 yıl
Olur olur severizzzzz 🤣 ama demleme çay olsa daha bir başka severiz
- +1 yıl
Hayatım o akşama denizden esinti gelir ateş yakarız çayı da demleriz
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tatlı dilli , kalbi temiz bir kişilik olduğunu düşünüyorum buradan. Sevgiler 🌺🌺
14 Yorumla- +1 yıl
Yaaa canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık güzellik 🌺🌿🌺 bende sana sevgi ve saygılarımı gönderiyorum seni kocaman öpüyorum 😘😘😘😘😘
- +1 yıl
burada olupta kaybetmemek mümkünmü sence güzellik 🌺 burada 10 yıl yaşlandım resmen bee 🤣 insanlarla uğraşmak memnun etmek gerçekten çok zor. Canım diyen canını almak istiyor... duygulandım lann kıyamam banaa 🤣🤣
- +1 yıl
Güzellik Elimjzde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Kişilik & Karakter konusunda 660 cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel bi hatunsun, dişil enerjin de oldukça yüksek. Bayılıyorum sanaa
14 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
Rica ederim :) gerçekten gülün müyüm? Beni koklar mısın o zaman ☺️ bekliyorum :)
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
Bu ne demekti şimdi :)
Bir öpücük 💋💋💋
Bir demek çiçek 🌷🌷🌷
Modunu yükseltemeye yeter diye düşünüyorum11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çok naziksin yeterde artar bile eline emeğine sağlık genç adam 🙏
Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Savrulurken yakaladım seni :)
Böyle anlarda beni düşünsene yahu :D
15 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSen olmasan bu dünyanın ne tadı olurdu ne de tuzu. Dğnya da hayat da sen olduğun için güzel 💐
125 Yorumla- +1 yıl
Ya samimiyetimle söylüyorum ki dünden beri seni düşünüyorum bir soru var aklımda seni oraya etket yapmak istiyordum ama bir türlü kullanıcı ismin aklıma gelmedi kalplerimiz karşılıklıymis şu an yorumunu gördüğüm için okadar mutlu oldum ki sana anlatam
- +1 yıl
Bu güzel düşüncelerin ve yorumun için de çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Hoş geldin 🙋🙋
Cevap sahibi+1 yıl🤗💐
Teşekkür ederimmm- +1 yıl
Yaa sen beni bırakıp gittin bu ponçiği üzdüler
Cevap sahibi+1 yılE tekrar takip edeyim bari. Üzmesinler seni 🤗
- +1 yıl
Nasıl istersen saygı duyarım
- +1 yıl
Ee neden uzduklerini sormıycakmisin
Cevap sahibi+1 yılSen anlatmadan duramazsın zaten. 🤪
- +1 yıl
Yorumlarda bakıp görebilirsin neden üzdüğümü
- +1 yıl
😂😂 evet duramam beni çok iyi tanimışsın yüreği ağzında ilan bir insanım ben napiyim huyum kurusun
Cevap sahibi+1 yılHepsine bakmadım ama Yağmur adamın yorumu galiba. Densiz, seviyesiz, terbiyesiz ve hadsiz.
- +1 yıl
Hayır ya o değil iki kişiye anlattım dmzayen kinuyu @carsngirls ona net anlattım ordan okuyabilirsin
- +1 yıl
Neden üzüldüğümü snliycsksin
Cevap sahibi+1 yılBana bir yazar mısın? Kimmiş merak ettim.
- +1 yıl
Hayır söylemem çünkü banada yakışmaz kaç yaşında insanlarız çocuk değiliz ki gülüm zaten soruyu da kaldıttrmış bir beyefendi ben zaten onu daha önce engellemiştim bu yüzden bana gıcık olduğu için yaptı sanırım ama bir bayana da böyle bir hareketi hiç yakıştıramadım birde benim kullanıcı ismimi alalade yazarak soru açmış " bu kadın burada erkeklerle seks yapıyor diye ' o densiz diye bende mi onun seviyesine ineyim herkes kendine yakışanı yapar
- +1 yıl
burada zaten sağolsun çok kişi bu konuda ilgili davrandı hatta ısrarla ismini şöyle ben onu çıktığı yere sokarım 😂 nasıl seks yapılır ben gösteriyim vs ya da şikayet ederiz diye bende hayır boyke birşeye gerek yok dedim kadın tam takıntılı dengesiz bir insan konuşma üslubunu bilmediği için engellemiştim zaten onu
- +1 yıl
Sürekli sorularıma densiz densiz yirummsr yapıyordu ben onla bir polemiğe bile girnedim baktım birkackere boyke yorumlar yapıyor bende hiç bir şey yazmadan engellemiştim benim hakkımda iki tane soru açmış zaten beni haberdar ettiler benim haberim bile yoktu
- +1 yıl
Sadece üzüldüğüm taraf burada kendi halimde takiliyorum kimseye de bir saygisizlugim yok. Bırak erkeklerle seks yapmayı yorumlarda konuştuğum bayan ya da erkekleri özelime taşımam yorumlarda konuşur yorumlarda bırakırım oyuzden üzüldüm ben böyle çirkin bir ithamı haketmiyorum
- +1 yıl
Öyle işte... hayranlarımiz artıkça düşmanlarımız da artıyor
Cevap sahibi+1 yılTeyze kelimesi aklımda birilerini şekillendirdi.
Tahmin ediyorum birilerini- +1 yıl
Ya bende tam hatırlamıyorum zaten ismini görsem tanırım hemen çünkü ozamsn ismini link at diyen çok oldu ama atmamıştim
- +1 yıl
Neyse işte öyle ... üzülmüştüm ama geçti şimdi
Cevap sahibi+1 yılSorun yoksa sorun yoktur. 😊
- +1 yıl
Şimdilik yok diyelim ee hayranlarımiz artıkça düşmanlarımız da artıyor 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖğretmen misin? Yolda görsem kesin öğretmen derdim 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Hayır öğretmen değilim , muhasebeciyim ben , kendimi emekliye ayrılmış tarih öğretmeni gibi hissettim şu an 😂sen öyle diyince
Cevap sahibi+1 yılHahaha daha çok ingilizce öğretmeni gibi
- +1 yıl
Olur olur oda olur 😂
+1 yılBugün çok güzelsin, dünya gülüşünle daha bir güzel görünüyor
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Ne demek her zaman ☺️
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılNe takıyorsun ya salla gitsin selfi çek tüm gün bu güzellikte üzülmeye hakkın yok😉
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzellik 🙏 üzülmüştüm ama geçti şu an
- +1 yıl
😍😍
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılİkinci turda bitiriyoruz.
11 Yorumla- +1 yıl
Hadi inşallah 🙏
+1 yılsenin kalbin ve güzelliğin yeter sultanimmm
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 bazen iyi olmak güzel düşünmek güzel davranmak ta yetmiyor insanoğlunu memnun edemiyorsun
- +1 yıl
insanoğlunu zaten memnun edemezsin o yüzden sadece kendi keyfine sağlığına ve huzuruna dikkat et yeter 🙏
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı.
+1 yılSeni mod. Yapacağız sana söz ✍
15 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ama böyle bir hayalim ya da isteğim hiç olmadı
- +1 yıl
Her şeye rağmen gülmen mutlu ediyor.
- +1 yıl
Teşekkür ederim bunda seninde payın çok oluyor sanki ne zamsn sıkılsam üzülsem ya da kendimi mutsuz hissetsem çocuk gibi sana koşup sığınıyorum her şey için gercekten çok teşekkür ederim varlığın beni çok mutlu ediyor
- +1 yıl
Canıımsın. Hep yanındayım güzel yüreklim.
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılEvrende yalnız değiliz
14 Yorumla- +1 yıl
Bir gün ölmek için her gün yaşıyoruz 😂😂
- +1 yıl
Nerede o kutsal gün
- +1 yıl
Bilmem yakındır herhalde 😂 bir gün hepimiz ölücezzzz
- +1 yıl
Bekliyorum
+1 yılDünyaları sereyim mi sana? 😂
133 Yorumla- +1 yıl
Kırıldım.
- +1 yıl
Bende sana
- +1 yıl
Yorumumu sen mi kaldirdin
- +1 yıl
Ben dün ne kadar üzgündüm biliyormusun ve moralim bozuktu sen oturmuşsun benimle dalga geçiyorsun kadının birisi benim adımı alalade yazarak " bu kadın burada erkeklerle seks yapıyor diye ' soru açıyor oda yetmiyor benim sorum üzerinden soru açıyor onları görmüyorsunuz da benim yorumumu görüyorsunuz
- +1 yıl
Dalga geçeceğine neyin var noldu diye sorsaydın keşke ben dün ne kadar üzüldüm biliyormusun o kadının kullandığı uygunsuz tabiri haketmiyorum ben
- +1 yıl
Hayır yorumunu ben kaldırmadım.
Olayı bilmiyorum, link atar mısın ilgileneyim? - +1 yıl
Her zamanki cıvıl cıvıl anlarındansındır sanmıştım, özür dilerim.
Kesinlikle hak etmiyorsun, unutma başarı ve mutluluk her zaman kıskanılır ve birilerine batar. - +1 yıl
Dün biir beyefendinin de ismini aynı şekilde alalede kulannmis o bayan o haberdar etti beni ben Şikayet ettim kaldirttim soruyu dedi tabi soruyu gören gördü ben bu kadınla hiç bir samiywtim yoktu sürekli sorularıma densiz densiz yorumlar eleştiriler yapıyordu hem hergun takip ediyor hem uslupsuz yorumlar yapıyordu bende konuşma üslubunu bilmediği için onu engellemistim ne onunla polemiğe girdim nede şikayet ettim sadece engellemiştim kadın da bana bundan dolayı olsa gerek ben bir soru sormuştum burdaki entrikalara bir benmi yetişemiyorum diye hiç birsekilde bir isim ve sataşma da yoktu yorumlarda da aynı şekilde hiç bir isim geçmiyordu herkes bir anısını anlatıyordu ya da duyduğu bir yalanı vss komik eğlenceli bir soru olmuştu. Bu kadın gitmiş benim sorum üzerinden " burdaki bir teyze bir soru sormuş " burdaki entrikalara bir benmi yetişemiyorum diye tam yorum yapicaktim beni engellemiş diye " soru açmış ve yorumlarda benim adımı geçiriyor beni haberdar ettiler ben gördüm soruyu umursamadım hiç bir şey de yazmadım zaten. Aradan biraz zaman geçti
- +1 yıl
Tekrar soru açmış benim ismimi kullanarak ' bu kadın burada erkeklerle seks yapıyor diye
- +1 yıl
Kıskanmış bebiş, çekemeyen anten taksın görüyordur burayı. ;P
- +1 yıl
Bu sitede gerçekten adaletsizlik var işin garip tarafı benim sorum sataşma ve polemik amaçlı diye kaldırılıyor ama kadının ki kaldırılmıyor. Peki burada hangimizin sorusu satasma içerigi taşıyor söyler misin bana. Ben burada gece gündüz emek veriyorum günde 3 4 tane soru soruyorum hiç bir sorumda bir isim ya da sataşma içermiyor kendi halimde takiliyorum herşeyimi ulu orta yaşıyorum sayfam açık profilim yorumlarım açık hiç kimseye bir saygisizligiim yok ama ne yaparsam yapayım yaranamiyorum o soruları bulmak o görselleri bulmak bir emek istiyor hani burada saygı ozaman
- +1 yıl
Link bırakabilir misin?
- +1 yıl
burada bir adam tanımam etmem bu soruda bana yazdığı cümle su sizin hakkinizda iyi şeyler duymadım ' bu şekilde yazmış bende saygı duyarım dedim beni önce bir tanıyin ondan sonra isterseniz yorum yapın bana kulaktan dolma bilgilerle yorum yapmayin dedim yorumu için teşekkür ettim simdi bu bu adam bunu neye dayanarak söylüyor peki bana burada birisi çıksın desinki. Ben bu kadınla bunu yaptım ya da bana resim attı ya da benden para istedi ya da beni rahatsız etti bir kişi çıksın söylesin bana ben hep burdayım delikanlı gibi apaçık kullanıyorum sayfamı
- +1 yıl
Bir kişi çıksın ben de bu zararı gördüm desin benim burada herkese faydam oldu zararım olmadı bu kadar net birsekilde söylüyorum hodri meydan çıksın desinki ben bu kadınla bunu yaptım bu zararı gördüm ben burdayım bir kişi derse ki evet ben yaptım ben bu hesabı kapatır giderim
- +1 yıl
Onlar boş insanlar, hepsine takılacaksak işimiz var.
- +1 yıl
Öyle işte soruyu da gören görmüştür zaten bir kadın için gurur kırıcı bir itham bu biliyormusun
- +1 yıl
Gitme işimiz var seninle yargıç olucaz. 8)
- +1 yıl
Ne yaoarsan yap insanoğlunu memnun edemiyorsun ben iyi olsam ne olucak karşımdaki insan iti olnadiktan sonra
- +1 yıl
Sana şey yazdım ya işin gücün boş yapmak o yorumum sataşma ve polemik amaçlı olduğundan kaldırılmış
- +1 yıl
Kim kaldırdı bu yorumumu peki
- +1 yıl
Salla gitsin, hak etmeyen insanlar onlar.
Bu arada tek taraflı yorum kaldırma bir mod işi olabilir, sorun varsa iki tarafın da yorumu kaldırılır normalde.
Sisteme yazmalısın derim.
Senin yorumlarını kaldırır mıyım hiç?
Sadece kırıldım. - +1 yıl
Kusura bakma senide istemeden kirdiıysam çok özür dilerim senden sadece dün üzüldüğüm için sende dalga geçer gibi yorum yapmışsın o hırsla yazdım öyle tekrar özür dilerim
- +1 yıl
Asla öyle bir amacım yoktu, dile benden ne dilersen demek istemiştim sadece.
- +1 yıl
Hiç bir şey canının sağlığı 🙋🙋 teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Zaten hevesim de kalmadı sorum kaldırılmış iftaraya uğramisim , normal yaptığım bir yorumum sataşma içeriyor diye kaldırılmış adaletsizlik dersen diz boyu isyteyecek de bir şey kalmıyor zaten ne hikmetse aynı benim sorduğum sorunun aynısını 1 yıl önce başka bayan da sormuş ama onunki kaldırılmamis benimkisi kaldırılıyor ne tesadüf dimi
- +1 yıl
Adamlar kızlar yorumlarda küfürler polemikler kavgalar havada uçuşuyor onları kimse görmüyor ama benim ' işin gücün boş yapmak " yorumun sataşma içeriyor ne kadar garip değil mi kızlara bakıyorum yorumlarda ana avrat dümdüz gidiyorlar terbiye saygı sıfır ama tabi onların yorumu neden kaldırılsın gayet normal bir benimki anormal
- +1 yıl
Cevap alamadım seksi modetör
- +1 yıl
Haklısın seksi hatunum ama link atmadığın sürece yargı dağıtamam.
- +1 yıl
Gerek yok biz cocukmuyuz her sıkıntıda şikayet edelim
- +1 yıl
Şikayet filan yok direkt gizliyoruz, tat kaçırma operasyonu.
- +1 yıl
Anladım beyefendi onun da ismi geçince kaldırtmis soruyu
- +1 yıl
Tüh bir daha olursa bendesin biliyorsun, bebişimi üzemezler. 😎
- +1 yıl
😔😔😔
Hamarat bir bebeksinnn
12 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
Kelebek gülüşünü görse ömrü uzar
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 agxina yüreğine sağlık 🙏
Modunu yükselt ulan
22 Yorumla- +1 yıl
Bu süperdi 👍
- +1 yıl
@Alessapi tamam pikii 😂
+1 yılO gözleri ağlatan üzen kişi taş olur be
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 üzdüler valla 😔😔
- +1 yıl
Ne oldu özel degilse
- +1 yıl
Yorumda anlattım ordan okuyabilirsin aynı şeyi tekrar yazmiyim olurumu ? Yorumlara bak görürsün zaten
- +1 yıl
Sadece gereksiz bir kaos ortamında buldum demişsin
- +1 yıl
burada yapılan yorumlara bak bir kişiye anlattım zaten
- +1 yıl
Sen soru başlığına bakmışsın
+1 yılÖlüm var
122 Yorumla- +1 yıl
Murat bu yorumun beni benden aldı 😂😂
- +1 yıl
İşte mod böyle yükseltilir çirkinim😂
- +1 yıl
😂😂 teşekkür ederim 🙏 üzülmüştüm ama geçti şu an
- +1 yıl
Lütfen herkesle seks yapma. kızarım bak.🤣🤣🤣
- +1 yıl
Tövbe tövbe. hanımefendi. it ürür kervan yürür. bu sözü duymadın mı sen...
- +1 yıl
Ya gülüm TM öylede insan yapmadığı bir şey için bu şekilde konuşulması hoş mu sonra bunu dayanarak söylüyor ben bugün burada herşeyimi açık delikanlı gibi kullanan bir insanım profilm sayfam yorumlarim hep açıktır sohbetleri mi arka taraflarda yorumlarda giz önünde yaparım hiç bayanlar dahil olmak üzere de özelime tasimam bu huyumu da herkes bilir kendi halinde iki makara yapar çıkarım oyuzden üzüldüm zaten ben böyle bir ithamı haketmiyorum benim burada herkese faydam oldu zararım olmadı
- +1 yıl
Kadın tam takıntılı ruh hastası sanırım aynı şeyi bir beyefendiyede yapmış çünkü ben o kadınlarda hiç bir probkemim yoktu zaten sorularıma densiz densiz yorum yapıyor dün konuşma üslubunu bilmediği için engellemiştim zaten oda sanırım bsna gıcıklığından olsa gerek böyle bir şey yapmış
- +1 yıl
Yemin ederim sana onu ben şikayet bile etmedim o beyefendi etmiş soruyu kaldırtmis. Benim haberim bile yoktu
- +1 yıl
Haklısın da.. ee hep iyiler olmayacak bu hayatta. arada kötülerde çıkacak. bunada sabredeceğiz. başka yapacak neyimiz var. ama burada bazı şeyleri eksik yapıyorsun ya da iyi niyetle yapıyorsun. buda bazen insanların kafasında soru işareti oluşturabiliyor. itiraf edeyim. ben bile bazen bu kadın alev alev yanıyor galiba demişimdir kendi kendime. ama sadece kendi kendime.😂
- +1 yıl
Sonra burada benim özel korumalarım var tutturdular yok jadinin ismini ver yok çıktığı yere bir sokarım yok kaşınıyor ben ona seks nasıl yapılır bir gösteriyim vs diye
- +1 yıl
Kimseye de söylemedim ismini şikayet de etmedim cocukmuyuz biz kac yaşında insanlarız herkes kendine yakışanı yapar
- +1 yıl
Öyle işte
- +1 yıl
Sen sana yakışanı yap. ama hadsize de haddini bildirmek gerek..
- +1 yıl
Birde ben seni tanimiyorym ki murat ben neden hiç tsnimadigim bir insana kendimi anlatmaya çalışiyirum onu da bilmiyorum
- +1 yıl
Murat ben burayı mizah amaçlı kullanıyorum eğlenmek için mizahi de bir zekaya sahibim cinselliğin makarasıni yapmayı seviyorum çünkü çok komik oluyor eglrnceli diologlar ortaya çıkıyor onuda yorumlarda yapar tadında bırakırım seadece cinselliği değil her kategoride bunu yapıyorum muzip bir kişiliğe sahibim çünkü
- +1 yıl
Sen mizahi bir kişiliğe vede zekaya sahipsinde karşındaki insan nasıl bunu biliyomusun. sana tavsiyem. burayı çok kaale alma. o tür yorumlarını gizli yap.
- +1 yıl
Ayrıca beni tanıman gerekmiyor. ben önce insanım. sonra da erkeğim..
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 anlayışın icin
- +1 yıl
Murat senin anlamadığım şey de şu ben her konuda böyle muzip bir kişiliğe sahibim her soruda her yorumda benim kişiliğim bu ele Avuca sığmaz yaramaz bir çocuk gibi düşün
- +1 yıl
Kendime her konuda güveniyorum ki burdayım
- +1 yıl
Tekrar teşekkür ederim 🙏 kendine iyi bak Allah'a emanet ol
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSadece iltifat mı?
012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Yorumda da yazdım bakıp okuyabilirsin neden üzgün olduğumu 😔😔
- +1 yıl
Zaten bir kişiye anlattım tekrar aynı seykeri yazmiyim olur mu
- +1 yıl
Senin canını sıkan bukadar karamsarlığa düşüren şey ne peki sen anlatmak istermisin
Cevap sahibi+1 yılİş başvurularım vardı. Öğrendim ki yüz kızartıcı olmayan basit sayılabilecek suçtan dolayı hiç bir şekilde kamu kuruluşlarına başvuru yapamıyorum
- +1 yıl
Yaaa çok üzüldüm gerçekten senin adına ama birsekilde de hayata tutunman gerekiyor farklı iş dalları denemelisin bir kere kendini bırakırsan birdaha asla toparlamazsın
- +1 yıl
Akşam yorumda oku demiştim okudun mu peki neden üzüldüğümü
Cevap sahibi+1 yılEvet görmüştüm burada birisi seninle uğraşıp iftira atıyormuş. Can sıkıcı bir durum. Haksızlığa ve iftiraya uğramak, yersiz gereksiz bir çekememezlik söz konusu. Sen pozitif birisin böyle kişilerin amacı zaten senin moralini bozmak buna izin verip onları sevindirmemelisij
- +1 yıl
Ses kaydı atan genç adam 😂 ben bu sitede 9 aydır aktif kullaniciyim günde 3 4 tane soru soran bir insanım belki sen beni yeni tanıyor olabilirsin ama burada daha uzun süreli tanıyan insanlar var bu sitede neşeli pozitif muzip bir karakter olarak tanındim ve sevildim mizahi bir zekaya sahibim gerek sorularımda gerekse yorumlarımda bunu da en iyi şekilde kullanmaya çalışıyorum burada bana takılan lakaplarda pozitif kadın , çılgın muhasebeci , neşeli bayan , sitenin gulen yüzü bu lakaplar boşuna takılmadı bunun hakkını veriyorum burada ama sevenlerimiz olduğu kadar sevmeyenmerimiz de oluyor illaki ama o kadının yaptığı şey bir insana yakışmayacak bir davranis birde bunun gerçeklik payı yoksa burada herkes beni tanır bu özelliğimide bilir ben sohbetlerimi ozellerde yapmıyorum ne yapıyorsam burada açıkta yapıyorum sorularım yorumlarım sayfam sohbetlerim hep açıktır ve samimiyeti seviyorum açık ve netliği olduğum gibi görünmeyi seviyorum kadının o çirkin tabirini de ben heketmiyorum o onun kalbinin kötülüğünden kaynaklanıyor bazı insanlar basjakarinin mutsuzlugundan beslerler ruhunu onu mutsuz ederek egosunu tatmin eder çünkü sevgisiz ve ilgisiz kalmıştır benim sorum uxerinden soru açıyor , o da yetmiyor hiç olmayan birşeyi olmuş gibi ismimi kullanarak soru açıyor bu da onun ilgi çekmeye çalıştığının bir göstergesidir burada soru sormak yorumlara cevap vermek o görselleri hazirlanak ta bir zeka işidir bunu yapmak ta herkesin harcı değildir emek ister zaman ister , sabır ister burada dik durmak , insanlarla uğraşmak kolaymı sanıyorsun karşındaki insana saygın yoksa emeğine saygın olur beğenmiyorsan sevmiyorsan da takip etmezsin
- +1 yıl
Bizim gülüşümüz kimlere dert olmadıki 😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer